Klein vraagje postzegel

Ik wil een kerstkaart naar het buitenland versturen. Wel binnen Europa. Moet je dan twee postzegels erop plakken? Want op de site van TNT staat 0-20 gr. binnen Europa een postzegel van 0,77 cent.
Nu zijn de kerstpostzegels goedkoper ofzo zei mijn moeder. Dus moet ik dan normale erop plakken?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Kerstzegels zijn ¤0,34, dus als je er 2 van plakt kom je nog niet aan het goede bedrag. Ik zou dus maar een gewone zegel er op plakken inderdaad.

Oke bedankt! Gewone zegels zijn 44 cent toch?

Ja, maar naar Europa moet je een speciale Europazegel hebben staat er. Alhoewel, 2x een van 44 cent moet ook vast wel lukken.

nee, je moet er een hebben van 0,77 inderdaad. die kun je gewoon los halen bij kantoorboekhandels enzo. Iig wel bij de winkel waar ik werk!

Ja, 2 keer 44 cent doe ik ook altijd als ik iets binnen Europa moet versturen. Wel slim om er dan even een prioritysticker bij te plakken. (:

Haha sorry maar ik heb totaal geen verstand van dingen versturen. Wat is een prioritysticker? En je kan dus ook gewoon die 0.77 postzegels bij de bruna kopen neem ik aan?

als ik iets moet versturen ga ik naar bruna,
dan zeg ik waar het heen moet,
wegen ze het,
plakken ze er een sticker op,
en dan betaal ik gewoon in de winkel!

Je kunt beter de europa zegel doen dan ben je goedkoper uit. En die zijn speciaal voor Europa en dan weet je zeker dat hij aankomt. Ik werk in een boekhandel en wij gebruiken altijd de zegels van 0,77 cent.