Klein vraagje over BB internet

Ik heb nu een abbo van Tele2, die nog een jaar duurt.
Maar me telefoon is nu gewoon echt stuk, en ik wil graag een BB.
Alleen is het dan wel het leukst om natuurlijk internet te hebben, maar kan ik dan op internet met mijn Tele2 abbonoment?
Sommige zeggen dat je een speciale BB internet moet hebben, ik dacht misschien kunnen jullie me verder helpen =)

Neee niemand geen idee :stuck_out_tongue:?
Of ben ik niet duidelijk genoeg

Geen idee, up!

volgens mij kan je ook gewoon internet alleen dan kun je niet pingen ofzow… maar ik heb er niet zo veel verstand van dus een upje voor jou :slightly_smiling_face:

Ja zoiets dacht ik nou ook, en dat is nou net wat ik wel wil!
Maar toch bedankt =)

Voor pingen enzo heb je idd bb internet nodig. :slightly_smiling_face:

Dus dan moet je echt een bb kopen met daar een abbonoment bij?
Me telefoon begeeft het echt :stuck_out_tongue:

Ja, je neemt gewoon een abbo, van bijvoorbeeld 25euro, en dan komt daar nog het BB internet abbo bovenop van, 17,50. Er zijn wel veel actie’s die daar korting op geven. bijvoorbeeld het 1e jaar 9euro permaand, boven op je normale abbo.

Ik heb trouwens nog nooit gehoord van een BB met ‘normaal internet’ volgens mij kan dat ook helemaal niet, Je kan ook een losse BB nemen, maar daar zit dan dat hele internet paket niet op, en dan heb je er vrij weinig aan. en een losse bb, kost op zijn goedkoopst 300 euro, tot rond de 600 euro.

Ja ik dacht zegmaar, dat ik dan op het abbonoment dat ik nu nog heb lopen, een internet bundel bijneem. En dan een losse BB kopen ( want ik ga geen twee abbo’s nemen ) en dat ik dan zegmaar gewoon kon pingen, maar dan heb je speciaal bb internet nodig dus jakkie bah -.-