Klein voorhoofd, babyhaartjes

Ik heb een kleine voorhoofd maar ik zou die kleine baby haartjes bij mijn voorhoofd willen harsen. Dit maakt mijn voorhoofd misschien iets groter. Please! I’m desperate

someone?

Zou het niet doen hoor, aan je foto te zien zie je er gewoon normaal uit!

:grinning_face_with_smiling_eyes: Hars anders meteen heel je voorste haarlijn weg, maakt je voorhoofd ook wat groter.

Nu serieus, lijkt me echt geen goed idee.

Nee! ben ik niet haha

was ik van plan

Not sure if trolling or…

Niet doen joh! Ten eerste lijkt je voorhoofd door het wegharsen van die babyhaartjes echt niet groter, ten tweede krijg je ze er alleen maar donkerder voor terug. Voor je het weet zie je eruit als een behaarde aap.

Net of het iemand opvalt dat jij een klein voorhoofd hebt, iedereen heeft toch een andere vorm voorhoofd? En die babyhaartjes hebben sowieso heel veel mensen, ik heb het ook wel een beetje. Gewoon lekker zo laten dus (:

Zou ik echt niet doen. Dan krijg je van die lelijke stoppels.

ik heb dat ook heel erg, maar dan wel hele lichte haartjes, maar je ziet het heel erg als ik foundation op heb en dat is heel erg vervelend…

zou het niet doen. ik heb het ooit in een vreemde bui afgeknipt, en n is het allemaal donker en ziet het er vet raar uit -.-

Niet doen hoor, straks lijkt het of je een dubbele wenkbrauw hebt ofzo :stuck_out_tongue:

doe is een foto van je voorhoofd… klinkt raar maar ben benieuw…
en kijk ook is bij Nina Dobrev zij heeft ook van die babyhaartjes bij der voorhoofd…
en bij haar staat het wel schattig ligt aan je kapsel