Klein probleempje

Ik heb een klein probleempje
Een vriendin van me C had met een vriend van me K
het was een dag uit met C en K.
C had gekust op de mond met een jongen en was een beetje met hem bezig, een week erna had ze iets met een andere jongen (dus niet met K en niet met die kus op mond jongen.
En ik begin K leuk te vinden en wil met hem afspreken, maar C is dus boos omdat het haar ex is, maar ik mag toch zelf weten met wie ik afspreek, hij was van te voren ook al mijn vriend.
K vind mij ook wel leuk en we willen dus toch afspreken.
Maar we weten niet wat, we willen naar de bios gaan, en we hebben het ook weleens over zoenen, maar dat is ook wel kut voor mijn vriendin C, maar mijn vriendin C had ook kus op mond bij die jongen gedaan na al één dag en na een week een vriend en daar dus mee gezoend.

Weet iemand wat ik moet doen?

Oke ik ben helemaal in de war met dat C en K! Sorry ik kan je niet helpen.

ik vind die vriendin van jou een beetje (nogal) raar dat ze wel met een ander zoent na één dag, vervolgens wéér een ander, maar dan wel boos worden als jij met K wilt afspreken.
het is uit tussen hun, dus ik vind dat jullie best wat kunnen afspreken.

hoelang is het nu uit tussen C en K?

Omg. x)

Jij snapt het haha.
nu 10dagen.

Bericht gewijzigd nu is het beter te snappen

Ik zou nog wat langer wachten voordat je iets neemt met K, want het is niet zo aardig voor je vriendin als jij nu meteen met hem neemt.

C zou niet boos moeten worden omdat jij hem leuk vind en/of wilt afspreken
het is een gevoel dat je niet kan tegen houden…

mee eens ^^

Ik vind dat je vriendin niet zo moet zeuren, als jij met K wilt afspreken dan moet je dat gewoon doen. Alleen ik zou nog niet gaan zoenen, omdat dat dan weer een beetje lullis is voor C.
maar je kan toch wel gewoon als ‘vrienden’ afspreken :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel kunnen dat jij iets met K afspreekt.
Je was al eerder een vriendin van K voordat C met K had
en C heeft ondertusse met 2 andere gezoend en dan zou jij niet eens met K af mogen spreken:? Nou als je met 2andere jongens ondertusse hebt gezoend komt het op mij niet egt over alsof je je ex nog wilt mja

Enn ja best ingewikkeld met die C en K’s jah :stuck_out_tongue:

ik vind het persoonlijk nogal not-done om na een korte tijd met de ex van je vriendin te zoenen/aan de haal te gaan

ik vind sowieso ook niet dat je met je de ex van je vrienden moet gaan zitten dingessen :stuck_out_tongue: die moet je (naar mijn mening) gewoon met rust laten

verder klinkt het opzich niet erg serieus, als ze nadat het uit was een week later weer 'n ander had… dus dan lijkt het me niet dat ze iets om die jongen geeft, dus vind ik wel dat je 'm mag hebben :slightly_smiling_face:

oh, en ik nam aan dat je met afspreken een date bedoelde? als jullie gewoon iets willen doen als vrienden, zou ik,als ik in je plaats ben, je vriendin een klap verkopen :grin: dat ze niet zou willen dat je iets met een vriend zou gaan doen

Er is een ongeschreven regel bij meisjes: Never touch my ex.

Anyway die vriendin van jouw is ook de leukste thuis en stopt der bek ook bij iedereeen. Maar aan de andere kant moet je ook nadenken over hoe serieus jullie vriendschap is…als jullie echt goede vriendinnen van elkaar zijn zou ik het niet doen!
Als jullie vage kennisen ofzo zijn die elkaar hai en gedag zeggen maakt het niet zoveel uit. En vonden jullie elkaar al langere tijd leuk want het kan natuurlijk zijn dat C wraak wil nemen op K door te zoenen met haar vriendin…think about it.
Is een bitchfit die boy je wel waard?

indd, de ex van je vriendin is verboden terein :’).
Tenzij ze duidelijk aangeeft dat t wel mag ‘:’).

Amen ;d ik vind vriendinnen altijd voor gaan.

xx

Dat ‘never touch my ex’ vind ik meer een regel uit een huppelfilm zoals Mean Girls dan een regel die onderling tussen meiden in de echte wereld bestaat.
Stel, jouw vriendin heeft het uitgemaakt met haar vriend, gaat zoals in dit verhaal de volgende dag bijna met een ander en een week later heeft ze weer een andere vriend. Jij vindt haar ex leuk. Zou die vriendin jou dan juist niet moeten helpen en het leuk voor je vinden als zij toch niks meer met die jongen wil? Waarom zou zij het verbieden? Omdat het haar ex is… so what? Zij heeft nu een ander waar ze - als het goed is - blij mee is, dus waarom zou jij dan niks met die jongen mogen waar zij toch niks meer voor voelt.
Ga een goed gesprek met haar aan en als jij & K elkaar echt leuk vinden dan moet je gewoon met 'm afspreken enzo. Als je vriendin het je niet gunt, vind ik dat heel raar.

Idd. Helemaal mee eens!

als ik het goed begrijp, heeft jou vriendin gekust met iemand anders toen ze met K had?
dan snap ik het neit waarom jij niet zou mogen zoenen met K.
Dat meisje heeft zelf toch terwijl ze met K had met iemand anders gezoend?
Dat is nog veel erger!

C had gezoend op mond toen het net 1 dag uit was met K
en ik vond K al langer leuk maar ik durf het C niet te vertellen, want ik weet dat ze boos word. Hun moeten elkaar ook niet meer zo, dus ik snap eigelijk niet waarom C er een probleem van maakt, ze was me zelfs aan het verbieden met hem om te gaan, maar ik ga om met wie ik wil, na een dag deed ze weer normaal tegen me. En ja ze is een hele goede vriendin, maar aan de ene kant moet zei ook blij voor mij zijn en zoiets gunnen.