Klein probleempje.

Oké, afgelopen donderdag heb ik dus een liefdesverklaring gehad van een jongen uit m’n klas, allemaal lief en aardig. Toen vroeg hij wat ik er van dacht dus ik had gezegt dat ik er allemaal nog over na moest denken (aangezien ik nog steeds niet over een andere jongen heen was) en ik had gezegt dat we misschien wat meer moesten optrekken (Stom! Stom!)
Dit weekend heb ik er eens over na gedacht, en toen bedacht ik me dat het nooit iets zou kunnen worden, omdat ik gewoon weg niet verliefd op hem ben, hij niet mijn type is, hij redelijk kinderachtig is en hij ook nog eens meer dan een jaar jonger is (over het algemeen val ik altijd op oudere jongens…) maar ik heb hem volgens mij dus hoop gegeven… (dom, dom.)
Hoe moet ik het hem nou subtiel en niet te pijnlijk vertellen dat het dus niets gaat worden? Zonder hem pijn te doen? Want hij is wel heel lief. (Om die reden moest ik dus ook nog even nadenken…)

Zoiets heb ik ook een keer gehad - ik heb toen gewoon gezegd dat het me speet, maar dat het niks kon worden. Het klinkt hard, maar ik denk dat dat het beste is :p. Succes.