Klein probleempje ..

Hee! Mijn vriend studeert koken, en ik en m’n moeder mogen binnenkort een keer bij hem op school komen eten, hij regelt dan dat hij mag bedienen bij ons zegmaar. Maar er zit een meisje bij hem in de klas, waarmee ik een keer ruzie heb gehad, omdat ik super snel jaloers ben.
Hij heeft in de klas een hele goede band met veel meisjes, en ik ben soms nogal onzeker en ik ben bang dat als ze mij ziet, dat ze dan heel arrogant gaat doen. Of juist aardig, maar dat ik niet weet hoe ik er op moet reageren…

Als ik haar zie, wat kan ik dan het beste doen? Gewoon aankijken, normaal, lachen, bitcherig doen (lijkt me niet)?
Wat zou jij doen?

Edit: De ruzie is wel al voorbij, ik denk er niet veel meer aan, maar misschien als ik haar zie dat ik dan echt dichtklap en raar ga doen ofzo?

Gewoon doen zoals je tegen alle andere meisjes doet.

Het is wel zo dat m’n moeder erbij is, misschien dat ze me negeert ofzo. Naja ik heb teveel vooroordelen denk ik. ik ken haar niet persoonlijk.

Alleen ik kan het niet zo goed hebben dat m’n vriend echt goed contact maakt met gelijk alle mensen uit z’n klas (vooral meiden) die super knap zijn vergeleken met mezelf. (Ik ben wel blij voor hem hoor, daar niet van) Maar ik kan niet zo goed contact maken, dat zit me ook wel een beetje dwars :blush:

besteed gewoon geen aandacht aan haar, en laat je plezier niet verpesten.
maar als de ruzie zo erg is, je kunt altijd je excuses aan bieden ofzo

aah als zij daar ook aan het “werk” is, gaat ze echt niks doen hoor!
daar verpest ze het alleen voor zichzelf mee. ze gaat waarschijnlijk echt niet waar leraren bij zijn ruzie maken met jou!

Precies! Heb gewoon plezier :grin:

Gewoon aardig blijven doen! :slightly_smiling_face: Het komt vast wel goed.

gewoon normaal doen
plezier hebben
negeren

Idd! :slightly_smiling_face:
Niet bitcherig doen of zo.
En als zij toch bitcherig doet tegen jou (maar dat lijkt me niet): negeren, en zeggen aan je vriend. (:
Veel plezier!

Gewoon geen aandacht aan besteden
Als zij wat zegt, gewoon vriendelijk blijven
Als zij bitchy gaat doen, zowieso daar niet op reageren
En hou de eer aan jezelf