Klein probleempje

-

Gewoon gaan denk ik.

Misschien heeft hij te weinig tijd?
Als je hem echt leuk vindt, zou je iets meer contact met hem zoeken buiten smsen om. Bel hem eens op?

k snap het niet helemaal.
maar ik zou gewoon smsen en vragen of 'ie het leuk vind als je anders alleen komt?!

Oke, misschien ben ik echt heel dom, waarschijnlijk is dat ook wel zo, maar wat bedoel je hier precies mee? Dat ik niet meer een gesprek moet beginnen? Of dat ik gewoon moet komen als ik met hem heb afgesproken?

ik zou het gewoon aan hem vragen, en die vriendin ‘die nu niet meer meekan’ kent hem ook redelijk, dus kan je het gelijk met haar bespreken zegmaar. en anders kan je altijd nog goede vrienden met hem worden, denk trouwens als je een relatie met hem krijgt dat de afstand iets te groot word. de trein kost ook elke keer weer geld… en trouwens ; misschien heeft hij wel dezelfde gedachtes als jou, over het initatief nemen, en is het voor hem een soort bewijs als jij nu even de touwtjes in handen neemt, bevestigt voor hem ook weer dat je hem een leuke jongen vind. hoop dat je er wat aan hebt meis!

Het is een jongen. Jongens smsen niet zomaar.
Ga gewoon met z’n tweeën wat leuks doen! Je hoeft toch niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt?

Ik bedoel vrijdag gewoon naar hem toegaan. Maar ik weet niet of hij foto’s gestuurd heeft, maar dan zou ik wel even om je heen kijken of hij het echt is.
Altijd als ik jongens van internet ging meeten, ging er wel een vriendin mee.
Gelukkig is het nooit fout gegaan c:

Oh en trouwens, als jullie elkaar echt leuk vinden, dan is het veel leuker om te meeten zonder die vriendin.
Had ik ook met een jongen, eerste keer was mn vriendin mee. Dat is toch wel anders. Nu we 3x gewoon met zn tweetjes gemeet hebben, konden we ons veel meer op elkaar richten. Anders is die vriendin zo het 5e wiel aan de wagen.

Wat Jostitosti zegt :sunglasses:

Die jongen is trouwens nu mn vriendje c: