Klein maar romantisch gebaar bij thuiskomst

Hoi meiden,

Mijn vriend is op moment op vakantie en ik wil hem bij thuiskomst graag verrassen. Alleen ben ik er zelf niet, omdat ik dan op een festival ben, dus etentjes etc… kunnen niet. Het moet dus één a twee dagen kunnen liggen zonder te vergaan. Ik heb wel een aantal ideetjes, maar het is niet echt uitgewerkt. Hebben jullie nog ideeën? Heb zijn appartementssleutel, dus binnenkomen is geen probleem :wink:

Hopelijk hebben jullie super creatieve hersenen die mij verder kunnen helpen!

Doos chocola met een leuke brief erbij ofzo?
Of maak zelf iets, zoals een leuk boek ofzo, met daarin leuke foto’s van jullie, leuke verhalen etc.

Een spoor van hartjes door zijn appartement heen en dan op het einde op een tafel een leuke brief met iets van welkom thuis of zoals Norman Reedus zei een leuk boek met leuke foto’s van jullie samen of leuke verhalen :hugs:

een zelfgeschreven gedichtje op zijn kussen leggen

Ik heb wel eens de favoriete snoepjes van hem gekocht en bij hem door de brievenbus of op bed gelegd.
Met een briefje erbij dat ik van hem jou en met rode lippenstift een kus erop gedaan.
Hihii

^zo’n kus is mij nog nooit gelukt… Op de een of andere manier mislukken die altijd en is het resultaat een rode, vette vlek haha :stuck_out_tongue:

Misschien is het leuk om een mooie foto van jullie af te drukken en op zijn kussen te leggen met wat rozenblaadjes (neppe kunnen het meerdere dagen uithouden ;-)) in hartjesvorm erom heen… Een lekker chocolaatje of snoepje of whatever, en een briefje met welkom thuis, slaap lekker schat, en eventueel in de koelkast een lekkere fles wijn (Ik vind het zelf altijd lekker om met een glaasje wijn of iets dergelijks te kunnen ontspannen na de reis…) Of een ander drankje dat hij lekker vind, of bier…?

leuk idee! succes!

Schrijf in een notitie boekje 100 dingen die je zo leuk aan hem vindt.
En foto’s van jullie erbij ofzo.

Dan heeft hij wat te doen als jij weg bent (:

Wat hierboven allemaal staat.

Wat ook leuk is, is een berichtje in nic nac’jes (zo die koekjes) op tafel leggen. Heb ik eens gedaan voor mijn ex en dat was een succes :slightly_smiling_face: