Klein dilemma #UPDATE advice is welcome !

Heyhey,

Ik heb iets langer dan een week geleden een hele aardige jongen via tinder leren kennen, en we gingen iedere dag praten en hij kwam zo geintresseerd over hij begon vaak ook het gesprek.
Nu hebben we afgelopen vrijdag afgesproken bij hem thuis en samen gekookt en dat was harstikke tgezellig toen hebben we ook nog een film gekeken en ik had mn trein gemist en bleef slapen miss niet heel handig en die nacht hebben we ook iets meer dan gezoend misschien niet heel handig achteraf maar het voelde heel goed.

En die dag zei hij dat hij het erg leuk vond met me en toen hij me afzette bij het station zei hij we houden contact. Maar nu het dingetje we praten niet meer zoveel sinds we afgesproken hebben nu weet ik dat hij ook druk is met zijn scriptie enzo maar dat was vorige week toch ook gewoon? En nu komt het wel wat meer van mij kant onze gesprekken. En zoals vandaag nu heb ik hem nog niet geappt en hij mij ook niet.

En ja natuurlijk je hoeft niet iedere dag met elkaar te praten maar dat deden we eerst wel daarom snap ik het niet zo goed. We zouden ook nog samen naar een film gaan die ons beide cool leuk toen ik vroeg of hij deze week kon antwoorde hij: Ja kan wel moet alleen ff kijken qua tijd met mn scriptie enzo.
Mijn vraag dus nu zou ik wachten tot hij een bericht stuurt of zal ik hem weer appen gewoon?

Ik wacht meestal zelf tot de jongen contact opneemt. Zodat ik ook zeker weet dat hij wil praten en mij niet irritant vindt. Gister zag ik hierover een YouTube filmpje van Tim Venninga, wat over dit onderwerp ging. Die adviseerde om als vrouw geen contact op te nemen. Hij is een of andere datingscoach haha.

Maar goed, allemaal leuk en aardig. Wat vind jij zelf en wat vindt jouw gevoel?

whut, waarom zou de man mogen bepalen wanneer het tijd is voor een gesprekje? Sorry daar gaan mijn haren van overeind staan, haha

En als scriptie survivor, de laatste lootjes zullen er nu aan komen dus de tijd die er nu aan besteed wordt is significant meer dan eerst, maar dat is geen excuus om helemaal niet te praten. Je zou hem tijden kunnen sturen en zien wat zijn reactie is :slightly_smiling_face:

Gewoon een berichtje sturen als je wil. Dan laat je alleen maar zien dat je interesse toont. Maar als hij dan zegt: sorry ik heb deze week geen tijd vanwege scriptie, blijf dan niet doorzeuren oid.

Is met dat de man wil jagen ofzo :’)

Hahaha,ik ken hem ook! Ik neem af en toe ook wel eens een kijkje op zijn Youtube-kanaal/website… :wink:

O alsjeblieft, de man wil jagen… Leven we in de oertijd ofzo? Wat een onzin.

Maargoed, een scriptie is echt pure hel in my opinion. Ik hoor bij de club van recente scriptie-survivors, en ja, het is zwaar. Het verschilt per week hoe druk je bent. Daarbij ben je er constant mee bezig in je hoofd. Stuur hem gewoon een berichtje, vraag hoe het met zijn scriptie gaat. Toon interesse. Maar zoals kopjechino zegt, laat hem met rust als hij aangeeft geen tijd te hebben.

#EVEN EEN UPDATE#

Die dag had ik hem helemaal niet geappt en appte hij mij zelf savonds laat van hey hoe was je dag?
Maar ik heb dus afgelopen vrijdag weer met hem afgesproken en toen vertelde hij dus ook dat hij gewoon niet in such a good place is at the moment zegmaar. En toen verontschuldigde hij zich dat hij niet zo aanwezig was op social media dat waardeerde ik echt super erg.

Alleen wou ik ook gewoon duidelijkheid want ja ik bedoel ik heb hem nu 2 keer gezien maar zijn al best close geworden, en het is niet zo dat ik hem een gelijk een aanzoek ga doen ofzo maar ik wou weten of hij niet zo is met elk ander meisje en hij zei nee zo ben ik niet en als jij zou scharrelen met meerdere zou ik dat ook vervelend vinden zei hij. Dus daar was ik dan wel opgelucht over. Alleen toen ik vroeg wat zijn we nu? Hij zei dat weet ik zelf op het moment ook nog niet zo goed omdat hij gewoon zoveel andere dingen aan het hoofd heeft we hebben de hele nacht gepraat hij heeft me zijn diepste angsten verteld maar ook zijn hartswensen. En hij zei dat zeg ik ook niet tegen iedereen. En ik ja hij is gewoon alles wat ik zoek in een persoon en ookal wordt het niks op relatie gebied dan zou ik ook heel blij zijn met zijn vriendschap maar ik heb echt al heel lang geen geluk in de liefde en weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken ergens wil ik hem gewoon met rust laten zodat hij ruimte heeft en als hij aan mij denkt me kan appen ofzo? Hij zei dat ik niet iets moet verwachten en hij heeft gelijk moet gewoon lekker go with the flow maar ik ben zo iemand die wel iets verwacht en ik wil niet teleurgesteld worden…

WAT MOET IK DOEN GURLS?

Het lijkt me op dit moment gewoon beter om hem even wat tijd te gunnen. Opzich is 2x afspreken ook helemaal niet veel, voordat ik met mijn vriend (inmiddels ex) had, hadden we ook al zowat 4x gedate en heel vaak gezoend. Misschien kan je voorstellen om nog een keer af te spreken? Dan word het voor hem misschien duidelijker wat hij voor je voelt en of hij een relatie met je wil. Als hij hier geen behoefte aan heeft lijkt mij t handigst om hem echt de tijd te gunnen, en niet te veel gaan verwachten, want dan is hij waarschijnlijk gewoon nog niet klaar voor een relatie. Praat er goed met hem over en vraag gewoon duidelijkheid als iets een beetje vaag is, dat vinden jongens vaak alleen maar prettig ipv dat je zelf al allerlei conclusies gaat trekken. Succes! Ik weet hoe moeilijk t is…