Klei?

Hee allemaal,
ik ben de afgelopen tijd gaan denken wat een leuke hobby zou zijn… Nouja, gewoon iets wat ik in mijn vrije tijd zou kunnen doen.
Toen dacht ik aan klei… Ik ben gaan zoeken op internet en vond vooral Fimo Klei en DAS klei. Het enige is dat ik in Ede woon en dat nou niet een heel erg uitgebreid dorpje heeft, ik heb in ieder geval nog geen hobbywinkeltje ofzo gezien en ik heb dan eigenlijk geen idee waar ik anders Fimo klei zou moeten halen… Ja, internet, maar ik hou niet zo van bestellen haha
Dus dan maar opzoek naar DAS klei, winkels genoeg, maar wat zou ik er meer bij moeten kopen dan zegmaar? Verf denk ik? Nog meer? En hebben jullie nog ideetjes wat ik ervan zou kunnen maken?
En als jullie een (andere) winkel hebben waar ik Fimo klei kan halen wil ik het graag weten! thanks alvast x

Voor DAS klei heb je niet zoveel nodig, verf ja om het te verven en misschien lak om het te laten glimmen en te beschermen.
Je kan fimoklei, een soort van, ook krijgen bij de Action. Misschien heb je daar iets aan.

En een soort van fimo bij de Xenos

okee, bedankt! ik ga morgen wel eventjes kijken :slightly_smiling_face:

action heeft het volgens mij beide, intertoys heeft das klei, maar fimo lijkt me mooier, aangezien dat al kleur heeft