Kleedtip zwarte piet

HOOI, ik moet op school verkleden als zwartepiet voor feestje waarbij de examenleerlingen(ik ook dus) als zwarte piet moeten omdat wij het organiseren. Gewoon voor de lol. Maar ik heb geen zin om een pak voor 1x te kopen. :relieved: en ik Ken niemand die mij wilt lenen. Heeft iemand een idee hoe ik behalve mij te schminken ook een beetje op zwarte piet kan lijken. Trainingsbroek, sportschoenen, maar wat van boven? trui ofzo ? wil ook niet al te jongensachtig zeg maar het is maandag al dus… alvast bedankt voor de tips girls! :four_leaf_clover:

Denk dat je niet erg geloofwaardig over komt in een trainingsbroek + een trui/vest…
Je kan ook pietenpakken huren hè.

Oh als het binnen school blijft waar sowieso niemand gelooft zou het opzich wel kunnen, maar als je nog over straat moet ofzo zou ik het niet doen.

http://www.huureenzwartepiet.nl/img/zwarte_pieten_groep.jpg

Je sokken net zo lelijk doen als die linkse piet.

Titel niet in hoofdletters volgende keer.

Er bestaat ook zoiets als huren.

Kom je op tijd mee…
Ik heb morgen ook een activiteit met zwarte pieten en die pakken hebben wij al een maand geleden gereserveerd/gehuurd voor morgen.

bedankt voor reacties,
alleen huren van zo’n pak kost ook gewoon geld. en niet alleen borg.
dus dat is niet echt een oplossing

Een (gekleurde) trainingsbroek aan, gympen, zwarte coltrui en en daar op de een of andere manier een witte kraag omheen maken. en gouden oorbellen van die ringen.

Koellkast

thanx voor je reactie

alleen ben nog niet enthousiast

sorry
xd

Ja nouja dat je het niet goed geregeld hebt van te voren is niet onze schuld, lijkt me.

gekleurde harem broek dan een blouse pietenmuts sneakers zwarte lange sokken enzow !

Bij de action hebben ze pietenpakken?
Ik weet niet in welke maten trouwens, maar je kan even gaan kijken :slightly_smiling_face:

bij ons hadden ze ook een zwarte piet die een zwarte kooltrui aan had en een legging ofzo, en dan had ze een gekleurd grappig rokje aan. Zat er ook heel leuk uit. Verder gewoon helemaal zwart, alleen dat rokje had een opvallende kleur.

zoiets inderdaad :slightly_smiling_face: en van die pietenmutsen kun je volgens mij overal wel kopen? Action ofzo?

Harem broek + Zwarte panty (of legging) + Sneakers (of gympen) + Fel gekleurd t-shirt (of truitje) + Bretels die je dan om doet! :grinning:

OF: Een hele lange lapjas, badjas etc. Dan ben jij gewoon professor-piet of slaap-piet

thanks voor jullie tips dit is het geworden: legging met zwart broekje en dan een truitje erop en mijn gezicht ga ik schminken en dan gewoon een pruik

haha slaap pietXD