Kleedjesdag/Jurkjesdag

Hoi iedereen!

Vorig jaar had ik samen met enkele vriendinnen het idee om een ‘kleedjesdag’ te organiseren. Een dag waar iedereen een keer een jurkje aantrekt. Ok, je trekt wel vaker een jurkje aan, maar dit is eens leuk hé, dat iedereen een ander jurkje aanheeft.

Vorig jaar werd het een heel groot succes, met zo’n 15000 deelnemers. We werden diezelfde ochtend zelfs gebeld door de radio voor een intervieuw :slightly_smiling_face:

Dit jaar is er dus terug een ‘Kleedjesdag’ op 27 april. Het evenement is te vinden op facebook. Je typt gewoon in ‘kleedjesdag’ :slightly_smiling_face:

Hopelijk wordt het dit jaar weer een succes!

xxx Britta

Ik heb niet eens 1 jurk

leuk idee, succes c:

Ah leuk, ik doe inderdaad vaker jurkjes aan, maar ik heb aangemeld.

Ha, jammer!

Dit jaar? :grinning:

Ik doe mee heb het ook even op fb gemeld !

Anders laat je de topictitel even veranderen in “Kleedjesdag/Jurkjesdag”, dan raken wij Hollanders niet zo in de war :wink:.

haha ik zag echt al iemand met een vloerkleed om zich heen lopen.

Maargoed ja ik ga kijken of ik mee kan doen :slightly_smiling_face:

Is dit alleen in belgie (kleedjes) of ook in Nederland? ;p

Ik sta al op “aanwezig” op Facebook! :slightly_smiling_face: Wat leuk trouwens dat jullie de organisators zijn!

In het Engels is het trouwens Dresses Day.

ik heb me aangemeld…
en doe mee met als voorwaarde dat mijn vriendinnen en beste vriend ook mee doen…

ik draag NOOIT jurken dus dat willen ze graag n keer zien…

ps… ontzettend leuk idee dit…

Dankje! :slightly_smiling_face:

Zal ik doen :slightly_smiling_face:

België en Nederland :slightly_smiling_face: Met hoe meer we zijn, hoe leuker :slightly_smiling_face:

ik doe meeee:D echt een leuk idee!

Hahahahahaha k kan maar niet wennen aan “kleedje” :stuck_out_tongue:
Een kleedje leg je op de grond !

He, ja ik België zeggen we kleedje tegen jurkje.
Ik zou graag de topictitel veranderen naar ‘Jurkjesdag’ , gaat dit eigelijk? en hoe?

dankje!

^Dat moet je vragen aan een moderator :slightly_smiling_face:

ik doe ook mee :grin:

bedankt!