Kleedje

Hoi ik heb bijna trouwfeest en ik denk dat ik dit kleedje ga kopen
http://image01.bonprix.de/bonprixbilder/artikelklein/7er/235x328/var1/96/4/964836.jpg

Maar ik weet niet met wat te combineren van vest ofzo ik wil het niet te donker…

Kleedje = jurkje, voor je daar opmerkingen over krijgt :stuck_out_tongue:

Ik zou het toch met een zwarte blazer combineren, en zwarte of rode pumps. Andere kleuren kunnen niet echt denk ik, en rood lijkt me zo fel erbij. Ik ben sowieso geen fan van rode blazers…
Ofwel kan je ook een dunne zwarte cardigan erbij doen. Als je het jurkje eenmaal hebt kan je zien wat er beter bij past: cardigan of blazer.

Leuk jurkje verder (:

Ooooh ja idd was het helemaal vergeten sorry! haha jurkje dus :slightly_smiling_face:
Bedankt :grinning:

mooi!
ik zou gewoon de rest zwart doen, zwarte panty, hakken, pull. en dan rode lippen… :stuck_out_tongue:

haha een witte hoed?

In België gebruiken ze het woord kleedje, dus snap niet wat er mis mee is :stuck_out_tongue:

Dat mensen die Nederlands zijn niet begrijpen waarom diegene het “kleedje” noemt, in plaats van “jurkje”.

o my, dat jurkje is mooi. Even kijken of ze het nog verkopen!
Bruin misschien? Alhoewel ik hem met een zwart vestje toch het mooist vindt lijken!

o dus dat betekent kleedje ik wist de betekenis niet :wink:

Ik zou zelf rode pumps erbij doen, super leuk! En dan zou ik toch voor een zwarte blazer gaan…

Ik denk ook een zwarte blazer en dan zwarte pumps of rode, maar ik denk toch dat zwart mooier is

Met een zwart vestje :slightly_smiling_face:
He, ik noem het ook vaak een ‘‘kleedje’’ en ik ben gewoon Nederlands. Maar misschien komt dat omdat ik tegen België aan woon

Waar heb je hem gekocht/ga je hem kopen? (:

Wauwie, mooooi! Idd met een blazer, maar 's avonds bijv. kun je die ook wel uit doen lijkt mij.

misschien met een grijze blazer?