Kleedgeld

heee girls,

Zelf krijg ik 35 euri kleedgeld per maand (ik hoef er geen schoenen en jassen van te betalen), is dat veel of weinig? Hoeveel krijgen jullie?

XXX Just.a.Girl

Hoe oud ben je en verdien je er nog wat bij?
Ik vind het wel wat weinig, want meestal is een broek al gauw 30 euro.

Toen ik kleedgeld kreeg was ik 15 en kreeg ik 50 euro. Jassen kreeg ik wel altijd en schoenen moest ik zelf kopen.

Als je geen schoenen/jassen en waarschijnlijk ondergoed er van moet kopen, vind ik het genoeg. Ik krijg ondertussen geen kleedgeld meer, maar vroeger kreeg ik 100 euro, maar dat was kleedgeld waar ik àlles van moest kopen+zakgeld. Ik denk dat ik dus minder kreeg dan jou eigenlijk.

Dat ligt er aan. Ik ben net 13 en krijg elke maand €25, en soms een tientje extra. Dan krijg ik elke week ook nog eens €5 zakgeld, ik hoef geen ondergoed, sokken, jassen, schoenen, cadeau’s en stuff te betalen.

Ik vind het genoeg. Je hoeft namelijk ook niet elke maand nieuwe kleding te kopen, dat is gewoon omdat je dat zelf leuk vind.
Ik kreeg vroeger helemaal geen kleedgeld. Als ik iets nodig had kochten mijn ouders het en zo nu en dan ook weleens iets voor de leuk. Ik begon met werken toen ik 15 was en moest toen de leuke dingen gewoon zelf betalen ook.

Ik ben nu vijftien en ik krijg 40 euro per maand, maar ik hoef hier geen jassen en schoenen van te betalen. Ik werk er nog bij, maar dit was al zo voordat ik werkte en eigenlijk maakt het mij geen zak uit hoeveel kleedgeld ik krijg.

Ik ben 16 en ik krijg 25 euro per maand maar ik heb niet echt dezelfde situatie want daar hoef ik geen kleding van te kopen. Als ik kleding nodig heb ga ik gewoon met m’n moeder naar de stad omdat ik shoppen toch niet zo leuk vind :cold_sweat:
(en als ik wel met vriendinnen ga ofzo dan krijg ik gewoon geld)

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/hoeveel-kleedgeld-zakgeld-en-salaris-krijg-jij-2-229758.0.html