Kledingverkoop pagina's op Facebook

Hallo, ik ben altijd wel op zoek naar leuke spulletjes en kleding voor een leuk prijsje, en soms om zelf wat te verkopen. Maar weten jullie ook kleding verkoop pagina’s op Facebook die actief zijn met een goed aantal leden? Ik ben al lid van Uitverkoop NL en Vintage Marketplace, maar ik kan eigenlijk niks anders vinden. En Uitverkoop NL wordt eigenlijk wat te groot zeg maar kwa alles een beetje door te kunnen spitten.

Bedankt!

Ik vind uitverkoop NL ook heel onoverzichtelijk worden inderdaad.
Ik heb zelfs moeite met mijn eigen mapje terug te vinden. Ook lukt het me niet om dan foto’s of een map te verwijderen als ik iets verkocht heb.

Ik verkoop zelf mijn kleding via facebook vooral, je kan ook je woonplaats intypen bij zoeken en dan groepen aanklikken. Daar zie je verkoopgroepen voor je eigen woonplaats (of iets bij je in de buurt). (; Zo doe ik dat altijd in ieder geval en het werkt. :grinning:

Ja maar ik woon in een klein dorpje in Friesland :flushed:. Anders misschien een idee om zelf eens een groep aan te maken specifiek voor Friesland, of zelfs provincie zuidwest-friesland. Hoeveel werk zou het zijn om zo’n pagina wat te onderhouden als admin? Moet ook niet teveel op m’n dak nemen want heb het druk genoeg XD

Niemand verder nog met suggesties?

ik heb een eigen pagina, maar reclame maken is verboden…
maar aangezien je erom vraagt :wink:
mijn pagina heet: ‘AAP-adopt a piece’
er zijn nog niet veel leden, maar je kan altijd zelf lid worden en zelf leden verzamelen!
groetjes!

Zelf ben ik van o.a. deze pagina’s lid (behalve die al genoemd zijn), maar het gaat absoluut niet snel. Onoverzichtelijk en veel ‘rommel’ ertussen.

1. Marketplace Kopen & verkopen
  2. https://www.facebook.com/groups/256506421050892/
  3. 2e hands, rommelmarkt
  4. https://www.facebook.com/groups/248329665286440/
  5. Rommelmarktje online
  6. Marktplaats Vraag/Aanbod van het Zuiden
  7. Marktplaats Nederland
  8. UITVERKOOP²

Maareh, ik zit eraan te denken om zelf een facebookgroep voor (ver)koop te starten. Waar het de bedoeling is dat alleen items van de zogenaamde hippere merken (of weet iemand een betere omschrijving?) worden verkocht.
Denk aan Urban Outfitters, ASOS, Topshop, Forever21, Motel, American Apparel, Monki, Lipsy, Boy London, Cheap Monday, Jeffrey Campbell, Keds, Missguided, UNIF, Dr Martens enzovoort.

Ik slaag namelijk onbewust vrijwel altijd bij dezelfde merken en dan vind ik het heel erg lastig om door verkoopgroepen of Marktplaats heen te speuren naar iets in mijn interesse…
maar lijkt het jullie een leuk idee? Of is er al zo’n groep waar ik nog niet vanaf weet?

Ooh Cur, yes please <3
Ik vind zo’n beetje dezelfde merken leuk.

Inmiddels heb ik 'm aangemaakt, dus wie een linkje wil moet me even noten! :slightly_smiling_face:

Ik vind persoonlijk Secondhand Musthaves een fijne pagina. Is wel alleen voor merk kleding, schoenen en tassen maar dat vind ik juist fijn.

oud topic word geuppt met reclame, mag niet toch?

Op amsterdam yard sale (op fb) staat ook vaak leuke kleding!

Ik ben zelf lid van de pagina Kleding gezocht/aangeboden.