Kledingtrends die je nooit hebt begrepen

Post ze hier (:

Dit zijn een paar van mij:
-Regenboog shirt met ‘plopjes’. Klinkt een beetje vaag, maar ik kon geen foto vinden. Op de basisschool droegen heel veel meisje die in de zomer. Het is gewoon een shirtje met de kleuren van de regenboog die in elkaar overlopen. En op dat shirt zaten allemaal, tja, ‘plopjes’ ofiets. 't Was een heel vaag ding…
-Een rok over een broek dragen. Ben blij dat er nu gewoon leggings en pantys voor zijn (:
-UGGs. Tja, het zijn reusachtige sloffen. Lelijk&Lomp.

Birkenstocks, bhwee

UGG’s inderdaad, bah haha. En die loszittende shirts die heel wijd worden bovenaan. Dat je net een vlieger lijkt wanneer je even in de wind staat.

uggs in hartje zomer algemeen naast lopers
birenstocks geen gezicht
panty zonder rok ik heb het paar keer gezien geen gezicht

Adidas jasjes.

Crocs!

Sokken in sandalen… Like why?!

Zoiets? *klik*

Ohhhhhh die klompen wat 2 jaar geleden (denk ik) een trend waren…

http://www.ilovefashionnews.nl/ilovefashionnewsonline/wp-content/uploads/2010/06/NEW-MUSTHAVE-OF-THE-DAY-Op-je-klompen-Chanel-klompen.jpg

vreselijk

Meisjes die een knot bovenop hun hoofd dragen, en vooral als ze denken dat ze er dan fashionable o.i.d. uitzien… NEE. Birkenstocks zijn ook van die gare dingen.

nee ik snap wat ze bedoeld met die plopshirtjes ik weet alleen niet hoe ze heten, die shirtjes zijn heel klein en als je ze aandoet rekken die uit zegmaar.
oke dit klinkt heel onlogisch

Dit kan echt niet, zie je de halve wereld er als zo bij lopen!? IK ZOU VLUCHTEN NAAR MARS :crazy_face:

OMG KLIK HIER OM TE BEKIJKEN WAT IK BEDOEL

ohnee wacht ze bedoeld wel batik, maar wat ik zeg was ook een trend voor kleine kinderen enzo, echt kapotlelijk

: omg, deze zie ik vaak op foto’s van vroeger! echt zo’n wtfmomentje!

haha die bedoelde ik, die had ik ook *schaam*

^HAHAA JAAA DIE!
Zóveel herkenning, haha :'D

En inderdaad, panty’s / leggins zonder rok of jurkje, vréselijk.

^Haha ja, maar dat is met heel veel dingen zo.
Als ik foto’s zie van mezelf van vroeger, moet ik ook echt lachen om wat ik daar aan heb, terwijl ik dat toen helemaal geweldig vond :'D

crocs bah
maar uggs vind ik echt super