Kledingtips

Ik kreeg in een keer een idee,
Ik wel eens zoiets van wat staat nou leuk bij mijn huidskleur en figuur…

Post een foto van jezelf en laat andere iets leuks voor je bedenken!
Bijv. Wat voor kleur leuk bij je staat of een hele outfit:)

Sorry als er al zo’n topic is!

Niemnd?

Is al zo’n topic ! Volgens het ‘wat heb jy vandaag aan’

dat is toch niet hetzelfde? bij dit topic zou het dan vooral gaan om het geven van tips aan elkaar en niet om je kleren te laten zien (als ik het goed begrijp)

Ja klopt zazu

Maar iemand die het wil proberen?

leeuk idee!

Zal ik de aftrap geven van? :slightly_smiling_face:
Dit is wel ‘n onduidelijke foto maar de enige waar je m’n figuur goed kunt zien. Ik ben te lui om nu een foto te maken + ik zie er niet uit. :’)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395703_367231116622072_100000055612503_1434448_2043717613_n.jpg

Ik ben natuurlijk wel de duidelijkste. :’)
Oja en je ziet het niet duidelijk op deze foto, maar ik ben behoorlijk wit. :slightly_smiling_face:

wauw, staat je goed die kleding!

Leuk topic, ik post ook nog wel een foto, ben heel benieuwd naar reacties :stuck_out_tongue:

Voor jou vind ik dit echt heeeel leuk staan! Maar verder weet ik niks, ben daar allemaal niet zo goed in, daarom vind ik’t topic heel leuk ^^

Haha dankje, ik draag dit normaal nóóit, wat alleen voor m’n moeders verjaardag x]

Haha, oke’ maar wel echt leuk! ;]

ik ga denk ik ook even een foto neerzetten, Leuk topic!

@Largeonline
Staat je erg goed, ik vind het een geslaagde outfit.

Ja ik kijk heel raar op de foto, Liever niet citeren
Dan kan ik hem altijd weer weg halen

dubbel, en een beetje grote foto, haha

Ik vind de kleur van het shirt je leuk staan, en het rokje past er leuk bij. De riem vind ik te grof voor bij de rest van je kleding en je laarzen maken je lange benen korter dus die zou ik vervangen door lage laarsjes of bijvoorbeeld brogues of ballerina’s.

het is geen riem haha het hoort bij het rokje

Dankje voor de tip

Daankuzeer. :slightly_smiling_face:

@largeonline

Mooie outfit!

Ik denk dat kleuren als bruin/rood/oranje je best goed zullen staan. En verder heb je een mooi figuur, dus je kunt wel getailleerde/strakke dingen aan :slightly_smiling_face: Ik zou niet teveel A-line jurkjes kopen, want die laten je figuur minder uitkomen (in jouw geval ten minste). Tenzij je ze heel leuk vind haha, zoals ik :slightly_smiling_face: