Kledingtips zandloperfiguur

Hoii,

Ik wil graag wat kledingtips:). Ik draag het liefst rokjes en jurkjes. Als ik broeken draag voel ik me een stuk minder op mn gemak dan wanneer ik een rokje of jurkje draag. Nu heb ik een zandloperfiguur en vind ik het best lastig om kleding te vinden waarin mijn figuur goed uitkomt. Heeft er iemand een idee wat voor kleding mij qua figuur het beste staat?

Ik heb ook hourglass maar heel eerlijk gezegd, wat staat niet? Het is het ‘perfecte’ figuur. Ik draag gewoon wat ik fijn en mooi vindt.

Maar het ligt misschien ook aan je kledingmaat. Op google zijn vast veel tips te vinden ook

1 like

Heb ik ook! Inderdaad lastig om kleren voor te vinden, omdat de meeste kledij voor een model-figuur gemaakt zijn zonder grotere borsten en achterwerk. Voor mij werkt kledij met bredere mouwen (zeker lange mouwen), wijdere broeken + meer spannende blouses (of crop tops). En alles met taille

rokje, panty, leuke trui? dat is in ieder geval mijn favo outfit

ik zou gaan voor hoge taille broeken en rokjes. en dan met leuke bloesjes en truitjes erboven & blazer erbij!

in een low waisted jeans en een croped tshirt komt je figuur meestal ook mooi uit!!