Optie 1 : Eeen gestreept jukje blauw en grijs zit strak rond buik
Ik zelf zou voor rustig gaan door de kleur en de print. Dus denk aan een zwarte,niet al te dikke mallot en van die leuke zwarte schoenen(hakken als je hakken draagt). Dan bijvoorbeeld een parel armband
http://blog.sooco.nl/wp-content/uploads/2012/10/blink-701229-zwarte-hoge-hakken-pumps-9945-243.10.1042-300x296.jpg
Zelf vind ik deze schoenen erg leuk dus zo’n soort model hahaha
Optie 2 : Een donker blauw jurkje en … Met wat te combineren?
Als het kort is een legging mallot, als het niet al te kort is dan gewoon normaal als je binnen bent en de kou aan kan. Ik zou voor zwart of huidskleurig panty ofzo gaan. Een lange (gouden) ketting. hakken (huidskleurige panty)
zwarte panty: Grijze hakken.
Optie 3 : Een gekleeurd gestreept vestje met …Met wat te combineren?
een ronde hals shirt met een kleur die erbij past. Dus grijs bij roze bijv. Zwart bij roze. Of misschien bruin bij roze. Roze is de voorbeeld. Elke kleur jeans en hakken of sneakers. Vrij makkelijk outfit. Goed te doen. Een losse paardenstaart zou leuk staan.
Optie 4 : Donkerblauw tshirt (brede hals) met een bordoo broek
Heel leuk!! Ik zou gebruikenv an nude tinten of créme bruin. Als het vrij makkelijk is kan een dun armabndje het goed doen. Je haar gewoon los of in een losse visgraatvlecht.

Optie 5 : Een soort jurkje maar hoort op een broek (grijs met wat geel enzoo) met dan bordoo broek
is het niet een tuniek? ik zelf zou de jurkje (tuniek?) laten uitspringen. Dus zou ik geen bordeaux broek aantrekken. Ik zelf zou voor grijs gaan die half gewassen is. Dus met zwarte strepen erop. of gewoon normaal grijs. Ik zou mijn haar in een hoge staart doen met krullen en zou ik het rustig houden met accesoires.
http://data.whicdn.com/images/39776229/87186942756246715_oRQVn6KU_f_large.jpg
IK WIL WEL MELDEN DAT IK NIET ECHT EEN MODE EXPERT BEN EN GEEN MODE GEVOEL HEB MAAR IK WILDE GEWOON GRAAG HELPEN. IK HOOP DAT JE HIER IETS AAN HEBT EN LAAT HET ME WETEN HOE ALLES STAAT!![/size]