Kledingstyle

Ik zit hier heel erg mee:
Ik durf zelf geen dingen qua kleding en sieraden uit teproberen.
Als ik het bij mijn vriendinnen zie dan vind ik het leuk en wil ik het zelf ook. Maar dat is Na-apen… Ik vind het erg vervelend want ik wil ze niet kopieeren.
De meeste kleding staat me ook niet, ben erg dun: Dunne,lange benen. Kleine kont. En niet de mooiste boezem.
Hebben jullie tips? qua kleding? alles is welkom.

kijk eens in het wat heb je vandaag aan topic voor inspiratie

Je hoeft niet precies dezelfde sieraden te kopen, gewoon even in de winkel kijken en dan wat leuke sieraden uitzoeken. Niet gelijk jezelf helemaal vol hangen…

Wat draag je meestal kwa kleren dan?

Meestal spijkerbroek met vestje en shirtje daaronder. Of gewoon een trui. eigelijk van alles wel. Dan bedoel ik niet van die Bank hang vesten hoor. :slightly_smiling_face: en vaak een sjaal. En af en toe een jasje

Hoezo staat de meeste kleding je ook niet als je dun bent? Als je dun bent, staat veel kleding je toch juist mooi? :’)

Het enige wat je misschien moeilijk zou kunnen vinden zijn je kleine borsten, maar dat is een kwestie van geen strakke effen hempjes dragen, maar wat wijdere hempjes met iets als ruches of andere dingen erop. Of oversized truien met een panty eronder kun je ook goed hebben met je lange benen, en je borsten vallen minder op.

Pas dingen wat je normaal nooit zou passen en misschien staat het mooi en koop je het. :slightly_smiling_face: