Kledingstuk verprutst

Ik ben heel dom geweest ik heb namelijk een Abercrombie & Fitch shirtje met de letters ‘A&FITCH’ ingekleurd met een blauwe textielstift terwijl deze letters rood waren. Ik dacht doordat het shirtje zelf blauw is een rustiger effect zou krijgen maar nu zie je het rode en blauwe door elkaar en het ziet er niet uit, heeft iemand tips om een textielstift uit je kleren te krijgen of het shirtje misschien te bleken? Als je ideeen hebt laat een reactie achter!

Niet… Als je het met textielstift er op hebt gedaan en het er al een tijdje in zit krijg je het er echt niet meer uit, dan wordt het alleen maar lelijker

volgende keer evne nadenken voordat je het doet denk ik…

Krijg je er sowieso niet uit. Je kan wel het hele shirt proberen te bleken naar helemaal wit of licht blauw ofzo, maarja hoe dat uiteindelijk wordt weet je ook niet.

Ik zou het shirtje zwart verven met textielverf!

Niet. Ik snap sowieso niet hoe jij op 't idee komt die letters te kleuren, maar goed.

kun je er niet met zwart overheen
of maakt dat het nog lelijker?

Is het erg dat ik best wel lach.
Hoe kun je in godsnaam zo dom zijn dan.

ik hoorde dat dit een nieuwe trend wordt, dus ik zou het gewoon zo laten!

Whut? Shirts inkleuren met stift?

foto?

laat eens een foto zien dan?

Kan je hem niet in zo’n verfbad doen, ik weet niet hoe het werkt, maar dan wordt alles dezelfde kleur. :slightly_smiling_face:

Kun je daar bepaalde verf voor halen?

Dit kun je kopen bij de kruidvat, doe je poeder in de wasmachine en dat die kleren erin. Maar ik weet niet of het werkt, bij sommige shirts doet ie het etiket enzo niet mee verven omdat dat van andere stof is.

krijg je er niet meer uit, weer een lesje geleerd!

Eruit knippen. :dry:

Neh, ik weet het niet, misschien heel lang in de bleek leggen, of misschien met vanish en kokend water.

Misschien helpt melk of baking soda