Kledingstijl

Heej:D
Op school moet ik samen met 3 andere meisjes een tijdschrift maken over kledingstijlen.
Wij hadden een idee om mensen met een speciale stijl een paar vraagjes te stellen.
Als jij een aparte stijl hebt zou je dan hieronder een berichtje willen plaatsen met een korte beschrijving van jouwn stijl ?
Ik stuur je dan een berichtje terug met wat vragen als je die dan wil beantwoorden…
Nouja alvast bedankt

En ik zou het ook heel leuk vinden om iemand met een Lolita stijl vragen te mogen stellen, want mensen met die stijl vind je niet zo makkelijk. Maar alle stijlen zijn welkom.

Ik weet niet of jullie mijn stijl ‘speciaal’ vinden, maar hier kun je even kijken op mijn blog http://tesstoimpress.blogspot.com of in m’n shoplog. Ik zou dus wel mee willen doen, maar ik kan niet zeggen of mijn stijl speciaal genoeg is, haha!

Mijn stijl is: veeel rokjes en jurkjes, en vaak met een legging. Ik houd wel van stoer, dus iets met studs of grote kettingen, vind ik meestal erg leuk. Ik houd ook erg van verwassen spijkerprints en (lange) shirts met een print. Ook vintage sieraden, bijvoorbeeld met zo’n grote steen, vind ik vaak erg mooi. Mijn stijl is denk ik vrouwelijk, maar toch casual en een beetje stoer.

Ik vind lolita echt héél leuk, heb ook wel lolita kleren, maar t is moeilijk om die nu te dragen omdat al die kut-emokindjes van twaalf ook die kleren willen dragen -.-
Nu heb ik niet meer echt een uitgesproken stijl, maar twee jaar geleden toen die emostijl nog niet in was, droeg ik heel veel lolita en gothickleren(maar dan niet van die soepjurken :wink:

Ik heb als stijl: huppel
Ik draag wat ik mooi vind, zolang het maar strak zit.

Ik heb als stijl soort goth maar niet echt een standaard ben ik .

Ik hou van korte rokjes en corsetten etc. Veel zwart maar toch nog wat kleur ertussen gemixt , ik hou van spikes en hou er van om op te vallen :3 Ik hou van accesoires want die maken je outfit af vind ik , en verder vind ik ook dat me kleding lekker strak moet zitten xD Ik hou niet van die soep dingen . Ik word geinspireerd door me vrienden en internet :grinning:

haha das moeilijk zo’n dingy maken XD

Pumps, skinny, basic shirt of iets met 'n print en een sjaaltje meestal.
Is daar een naam voor? (: