Ik ben op zoek naar een kledingrek, maar voor niet al te veel geld. Ook moet hij niet al te groot zijn. Weet iemand misschien of dit soort rekken te koop zijn bij bijvoorbeeld:
- hema
- xenos
- marskramer
- blokker
- action?
Ik ben op zoek naar een kledingrek, maar voor niet al te veel geld. Ook moet hij niet al te groot zijn. Weet iemand misschien of dit soort rekken te koop zijn bij bijvoorbeeld:
die van mij is van de ikea
Ikea idd.
ik zag er pas 1 in een folder. voor een tientje. ik zal eens ff kijken of ik hem terug kan vinden voor je.
Ikeaa
blokker heeft ze sowieso wel.
Andere winkels uit dat lijstje weet ik zo niet.
Leenbakker en Kwantum hebben ze ook wel.
of kijk gewoon op marktplaats xx
Jysk, maar weet niet zeker of hij deze week ook nog in de reclame is.
Leen Bakker heeft fijne met wieltjes, in hoogte verstelbaar.
Ikea! (:
Die van de IKEA is mooi en niet duur.
Blokker! Die heeft een paar verschillende. Ik heb een dubbele (2 rekken voor elkaar) en daardoor heb je een superstevige constructie en veel bergruimte.
leen bakker
ik zag ze bij ikea, ik wil heel graag een alleen het past gewoon écht niet in mn kamer. en ik heb ook een keer gehoord dat iemand een van een winkel die uitverkoop had (of failliet was ofzo) heeft overgekocht.
ik ga vanmiddag wel even langs de blokker.
Bij de leenbakker voor 15eu. Maar bij de blokker is denk ik ongeveer hetzelfde. Ik heb m al meer dan een jaar en hij staat prima en valt niet uit elkaar! (:
vanmiddag bij de blokker geweest, en ze hadden hem niet meer ze kon ook niet zeggen of het nog binnen kwam. Verder zit er niet echt iets in de buurt waar ik zou kunnen kijken.
Ikea heeft hele goede, die van mij is ook van de ikea
Het klinkt gek, maar ik zag een hele mooie bij de marskramer.
^ ik heb van de markskramer : ) Redelijk stevig en je kan schoenen er onderin ook nog zetten : )