Kledingmaat P&B

Hey meiden,

ik heb een vraag over kledingmaten bij Pull&Bear. Ik ben vrij lang (1.83) en ik lees op de website dat de modellen al maat M dragen bij 1.70. Is dit dan gebaseerd op lengte, of meer op taille maat enz? Zou ik maat M of L moeten hebben, hebben jullie ervaringen met kleding van Pull&Bear?

Bedankt voor de hulp! (: :bowing_man:

Ik vind de kleding daar wat kleiner uitvallen. Vooral bij de broeken heb ik dat.

Met de broeken heb ik geen ervaring, maar persoonlijk vind ik de shirtjes best groot uitvallen. Meestal neem ik daar een maatje kleiner dan normaal.

Maar met de broeken heb ik geen ervaring, nee.

Oh ik zie dat ik mijn vraag verkeerd geformuleerd heb, het gaat namelijk niet om broeken maar om bovenkleding!

Ik ben zelf 1m84, van blazers/vestjes heb ik daar maat L (anders zitten de schouderstukken niet goed.), maar van truien weer maat M. Dunne shirts met lange mouwen maat L en t-shirts is me nog steeds een raadsel… Ze zitten niet heel strak, ik had er 1 in maat L, die wel soepel viel zeg maar, maar niet heel strak. Maar na 2x wassen was ie te kort.

Voor mijn gevoel valt de kleding klein uit en ik bestel zeker dunne stofjes daar een maat groter omdat die voor mijn gevoel dus krimpen in de was…

In andere kledingwinkels heb ik altijd maat M.