kledingkast vernieuwen!

kiekeboe! ik wil mijn kledingkast effe re-inrichten en wil jullie hulp: wat voor items MOET ik hebben? ik spaar van nu tot de zomervakantie(dus niet de nieuw mode ofzo:P) gewoon alltime outfits enzo! tnx

Wat jij leuk vindt.

Wat jij leuk vindt + enkele basisstukken, zoals een goed zittende jeans, witte topjes, een paar laarzen, ballerina’s, sandalen, … Dingen om in te investeren dus :slightly_smiling_face:

Zeker voor de basisstukken gaan(topjes, cardigans, jeans,…) en dan kan je later gaan aanvullen met de minder noodzakelijke spulletjes!!
En idd wat hummingbirds zegt; kopen wat jy leuk vindt:)

eerst sowieso van die ‘‘standaardingen’’ :stuck_out_tongue:
onderbroeken, sokken (warme maar ook die enkelsokjes)
2 strakke basic truitje/shirtjes, 2 lekker zittende jeans etc.

En dan nog hele leuke blousjes/truitjes bijvoorbeeld, vergeet de skinnyjeans, de joggingbroeken, rokjes en de jurkjes niet! :slightly_smiling_face:
ik vind een trainingspak ook wel handig.
En ja, en dan van die extra dingetjes armbandjes, horloges etc.

X

Nieuwe items voor je kledingkast nodig? Kijk op www.beaujoliestore.nl !! Mijn lieverlings webshop, en deze maand ook nog is gratis verzending! Daar gaat mijn salaris :frowning_face:

@Esther_12

Het valt echt niet op dat je in elk topic reclame maakt hoor :anguished:? (Dat mag toch niet?)

On topic:
Ik wil ook graag mijn kledingkast vernieuwen, maar dat gaat momenteel niet echt.
Inderdaad de basis dingen: skinny jeans, topjes, shirtjes, blazers, ballerina’s, hemdjes,…
Ik denk dat het handig is om de meeste dingen in basis kleuren te kopen, en dan kun je misschien verder gaan met items die je gewoon leuk vindt.