Kledingkast opruiming. MOET weg.

Hallo iedereeen!

Omdat ik toe ben aan een nieuwe garderobe gaat al mijn oude kleding de deur uit. Alle prijzen zijn inclusief verzending naar Nederland. Je kan bij mij betalen met paypal of overmaking. Wanneer het geld op mijn rekening staat probeer ik het dezelfde dag op te sturen. Bij elke bestelling krijg je een gratis beauty sample! Vragen kan altijd en reserveren vind ik ook prima. Let wel, als de post helaas kwijt raakt is het niet mijn verantwoordelijkheid. Ik raad aan om voor de optie te gaan verzekerd verzenden of pakket post. Zoniet dan is het eigen risico.

Ik ruil geen kleding. Het is echt om te verkopen.

Ik ontvang graag een note als je interesse hebt of vragen. De topic is nu geopened, en in de tussentijd ben ik meer fotos aan het maken en kleding aan het opmeten. Ik wacht jullie berichten af!

1. Maxi rok van het merk La Chica. Maat XS tot M. De rok heeft een rekbare band. Schijnt niet door want er is een extra laag eronder genaaid. Materiaal is chiffon. €5.50
  2. Chiffon rok beetje beige/hele lichtbruine kleur. Schijnt een klein beetje door aan de onderkant. Heeft ook een rekbare band dus maat XS tot M. €5.50
  3. Zwarte chiffon rok. Zoals je ziet op de foto is de onderkant doorschijnend. Maat XS tot M. €5.50

1. Mooie chiffon rok met rozen design. Let op deze rok heeft een lichte beschadiging. Een stukje stof laat los en moet er dus weer aangenaaid worden. €4.50
  2. Simpele blauwe maxi rok. Zit een elastische band in. €5.00
  3. Paarse lange rok met roze glittersteentjes aan de onderkant. Rok is dik en warm. €10.00

1. Zelfgemaakte rufflesrokje. Grijs met rode lijnen. €10
  2. Zelfgemaakte plooirokje. Simpel zwart en lichte stof. €10
  3. Zelfgemaakte rufflesrokje. Grijs met blauw en met een ritssluiting. €10

1. Witte plooirok van engelse kledingwinkel shefashion. Maat s-m Goede kwaliteit. €8
  2. Bruine rok met bloemetjes en rits. Maat S-M €6.50
  3. Rode plooirok ook van shefashion. Maat S-M. €8

Tops

1. H&M Donkerblauwe cardigan. Is maat S maar valt voor mijzelf (ook maat S) een beetje baggy. Heeft een klein vlekje op de mouw. Mag weg voor €5 euro
  2. Warme blauwe trui van Taobao. Maat S mag weg voor €10 euro.
  3. New yorker trui met capuchon (zonder touwtjes) maat L. Mag weg voor €12.50.

1. Wintertui met herten en hartjes van Taobao. Kleur is beetje beige/gelig. Voor maat S maar M zou ook moeten passen. Ik zou het echt in de herfst of winter dragen omdat het echt een warme vest is. €20 euro
  2. Basictrui met wol aan de binnenkant. Gekocht van Taobao. Maat S €18
  3. Wintertrui met herten. Mooie donkerrode kleur. Maat S €20 euro

ruil je 1?

Dankjewel voor je bericht. Sorry ik ruil geen kleding! Ik zal dit gelijk in mijn topic zetten.

oke succes met je verkoop! :slightly_smiling_face:

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Up

Up

Up

Up

Goedemorgen!

Up

Up!

Up!

Up!

up