Kledingideeën voor 50+

Hee allemaal,

mijn moeder draagt altijd vormloze kleding, en ik heb haar nu zo ver gekregen dat we samen een keer gaan winkelen en ik dan eens kleding voor haar uitzoek, om te kijken of ze dat ook leuk vindt.
Maar nu vraag ik me dus af, waar kan je leuke kleding kopen voor een 55 jarige? En wat zijn leuke kleren om haar aan te raden?
Ze is ongeveer 1.73 en momenteel best wel dik :stuck_out_tongue:

Iemand tips? :slightly_smiling_face:

Wat operah winfrey draagt is best wel leuk

Ik denk dat je wel zal slagen bij Steps, Didi of Promiss. Die hebben mooie klassieke kleding in goede pasvorm, ook in grotere maten. Mijn moeder draag dat ook, staat erg classy :slightly_smiling_face:

m’n flinke nicht koopt best veel bij steps… geen idee wat ze daar eigenlijk hebben maar misschien dat je daar eens kunt kijken?

Superstar?

m&s mode heeft vaak ook wel leuke kleding met n grotere maat :slightly_smiling_face:

misschien een vreemd idee, maar volgensmij kun je bij de h&m soms ook nog best leuke dingen scoren voor je moeder of zo!

Mijn moeder koopt haar kleding bij de WE en Steps enzo, misschien is dat wel leuk? Ik vind dat ze er zelf nog best leuk uit ziet! :slightly_smiling_face:

WE hebben ze wel leuke dingen, Steps en M&S mode ook wel, of Miss Etam - maar 't is wel allemaal goed zoeken naar écht leuke dingen. Goodluck!

Miss Etam & de M&S mode

Precies!

WE, Didi en Street one

En je kunt ook altijd nog even bij de zara de vrouwen afdeling bekijken en niet trf of bij de h&m willen ze ook nog wel eens chique dingen hebben en daar heb je natuurlijk ook de bib collectie.

mijn moeder koopt van de h&m soms bershka en vero moda/mango enzo.
Maar zij is 34 en hartstikke dun dus daar heb je niks aan,
maar m&s is denk ik wel een leuke winkel of promiss.

Mijn moeder is nu ook 50, en ik moet zeggen dat ze er best hip bij loopt zonder dat het een ‘ik-wil-graag-weer-jong-zijn-uitstraling’ geeft.
Mijn moeder draagt voor bruin, blauw en rode tinten. En ze koopt vooral bij Vero Moda, ONLY, H&M, Pieces.

Wat ik dacht, is hierboven allemaal genoemd!

Mijn moeder koopt bijna alles van (EDC by) Esprit!

Claudia Strater?
Mijn moeder koopt daar geloof ik ook wel eens wat.
Opzich is ze 44 en slank, maar het is wel zo’n winkel waar ze ook gewoon grotere maten hebben gok ik zo.

Laat haar ook eens dingen passen die ze normaal niet zou aandoen. Sommige dingen kunnen echt verrassend (en dan positief!) zijn. (:

Esprit, Miss Etam, Didi, Steps inderdaad.
En bij de V&D en Bijenkorf hangt ook wel eens wat leuks.