Kledingadvies nodig!

Hallo meiden,

Ik ben een 14-jarig meisje en heb totaal geen verstand van kleding. Ook heb ik nogal veel kleurrijke lledig in mijn kast liggen die mijn moeder heeft gekocht :flushed:

Nou had ik dus een vraagje aan jullie, welke basic kleding moet een 14-jarige in haar kast hebben? En welke kleding vinden jullie geschikt voor 14-jarige? (Foto’s? En eventueel winkels waar ik het kan kopen?)

Heel erg bedankt! Groetjes!

Je moet dragen wat je zelf mooi vind en niet wat een ander mooi vind. Als je ideeën op wil doen moet je eens gaan kijken op internet naar anderen en hun kledingstijl :slightly_smiling_face:

H&M, C&A, only, vero moda, pieces, the sting zijn leuke winkels voor jou.

Je moét niks. Draag gewoon lekker wat je leuk vind en waar je je goed bij voelt. Je kan inderdaad wat inspiratie opzoeken op internet als je dat wil.

Pfft, maar weten jullie geen basic kleding ofzo?

Hoe moet je op google zoeken naar inspiratie. Als ik kleding voor 14-jarige intyp, kom ik echt geen steek verder…

Als je echt opzoek bent naar wat basics is het misschien verstandig om o.a. aan te schaffen:

1. shirts in neutrale kleuren,
  2. goed passende, mooie broeken,
  3. een aantal paar mooie, goed combineerbare schoenen.

Ik neem aan dat je nog groeit, dus het is verstandig om dit soort dingen te zoeken bij winkels als H&M, Vero Moda, Only e.d.
Als je eenmaal een goede basis hebt, kun je vanuit je basis dingen gaan toevoegen. Bovendien wisselen trends elk seizoen, mocht je deze volgen, maar basics blijven altijd ideaal!

Hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Ga kijken bij de H&M en koop skinny jeans in leuke kleuren en wat shorts en gwn gekleurde hempjes!

je hebt een spijkerbroek nodig, gekleurde broek, witte rok, wit jurkje, zwart jurkje, blousje, enkele witte en zwarte tanktops. fantasietops. sneakers, pumps, flatjes, sandalen. :wink:

Hmm… Basic kleding? H&M! Wat dacht je van shorts, gekleurde of gestreepte tanktops, lieve ballerina’s en een paar armbandjes en lange kettingen. En skinny jeans! En in magazines (Fashionista bijvoorbeeld) lees je veel over de nieuwste trends.

Je kan ook kijken wat je vriendinnen en andere leeftijdgenootjes enz dragen.

Amen.