Kleding voor werk.

Ik ben aangenomen bij een drogist (yaay for me), maar ze zei tegen mij dat ze liever niet had dat medewerkers met een spijkerbroek lopen. Ze wilt graag echt vrouwlijk (niet dat een spijkerbroek niet vrouwlijk is, maar ik denk dat ze bedoeld rokjes en jurkjes enz). Ook mag ik geen allstars of iets in die geest.

Dus, iemand enig idee wat ik dan wèl aan kan doen morgen o.O?
Misschien iemand met leuke ideetjes?
Ik heb een spijkerrokje en een zwart jurkje (die ik aan kan doen met een legging die lijkt op spijkerstof, met van die lijntjes weet je wel, net een echte spijkerbroek), maar that’s it. Daar kan ik toch niet altijd in lopen :grin:?

Vraag werkkleding.

Nee, dat hebben ze niet? We lopen gewoon in onze eigen kleding.

Ik denk dat ze het gewoon niet te casual willen. Ga dus idd niet in je jeans, maar trek iets met een nette blouse of blazer aan. Een beetje duidelijk dat je daar werkt en niet koopt.

heb je niet nog een legging? Die zijn heel makkelijk op verschillende manieren te combineren met lang vallende shirts.
Beide zijn opzich makkelijk te krijgen voor een niet al te hoge prijs anders, want nee, lijkt me niks om elke keer datzelfde te dragen :stuck_out_tongue:

Ik zou niet een legging doen.

Wat kan je eigenlijk zonder spijkerbroek aantrekken…

Een mailliot, panty, legging… en… dat was 't (blote benen is echt een no go, dus nee dat niet)?
Dan moet ik dus echt veel langvallende shirts enz gaan kopen, want anders kan ik echt helemaal niks.

koop dan een mooie pantalon ofzo
kijk waar hun in lopen?
en anders rokjes tot de knie ik zou geen korte rokjes of jurkjes aan doen!

Pantalon? Een spijkerbroek bedoel je? Ik mag dat dus niet, ongeacht hoe mooi die ook is :grin:.

ik zou inderdaad een mooie (zwarte) pantalon kopen!
geen leggings of te korte rokjes en ik zou niet iets te opvallends aantrekken…

een pantalon is gewoon een nette broek!

pantalon is iid zo een zwarte nette broek(zie je wellis bij zake vrouwen of in nette winkels?)
denk dat dat de slimste oplossing is?
rokjes kunnen ook maar dan wel tot de knie en met een panty ofzo eronder…

Bij de drogisterijen bij ons (ik werk er niet maar dat zie ik altijd) is het meestal een zwarte broek, niet faal maar gewoon netjes en dan een werkblouse van die drogist
heb jij dat niet?

Aah oke, nu snap ik 't.
Waarom geen legging eigenlijk?
En nee, wij dragen geen werkkleding!

een legging is ook een beetje casual he.
ik zou inderdaad een mooie zwarte pantalon aandoen

Ik zou een zwarte (koker)rok of broek aan doen, en een wit hempje met ballerina’s?
Dat vind ik wel heel netjes

Zo’n hoge zwarte rok
met een mooi topje.
Bij mij in de kruidvat lopen ze allemaal rond met zwarte broeken.

Gewon iets mooi en straks, want dat is vrouwelijk, en een spijkerlegging zou ik niet doen, zeker niet onder een jurkje. Ik denk niet dat je ordi bent maar als je dat bent kan dat ordi overkomen, volg je m nog? :stuck_out_tongue: Nee maar inderdaad mooie rok, met panty, of pantalon. Kijk is bij Zara, Zara suit (collectie) is zakelijk maar vrouwelijk.

Een nette zwarte broek, dat wordt vaak met netjes bedoelt en dan een bloesje erbij(wit?)
Zo kun je vast wel verschijnen de eerste dag. oh en zorg ervoor dat je haar en make-up enzo netjes is!

BS. Kruidvat heeft werkkleding, donkerblauwe broek met rode polo of blouse.

Zou inderdaad voor een zwarte pantalon gaan (mocht je die niet hebben, een zwarte skinny misschien?) met een wit simpel shirtje en een blazer. Opgeleukt met een ketting oid.