Kleding voor wat vollere meisjes

Ik ben niet dik, maar ik ben toch ook niet echt een dun meisje. Ik kan niet alles wat ik wil dragen, maar vaak zie ik niet goed wat mij nou dikker maakt en wat nou net niet. Wat kan ik bijvoorbeeld echt niet dragen en wat wel?

Tips zijn altijd welkom (:

Horizontale strepen bijvoorbeeld.
Die maken je juist breder ;o
Laten we hier, als er meer tips komen, een algemeen topic van maken :grin:
(Hoort dit overigens niet bij fashion?)

Je hebt bij de H&M een hele afdeling voor grotere maten.
Als je daar eens heen gaat en een verkoopster aanspreekt kom je denk ik een heel eind.

Volgens mij hebben veel winkelketens tegenwoordig wel een +size afdeling.

Ja daar hoort hij, ik heb hem verkeerd gepost XD

leuke riemen die de aandacht trekken kunnen wat vollere meiden goed hebben.
tuniekjes zijn ook altijd leuk.
onder rokjes panties ( geen leggings)

Ik zou een beetje een wijd shirt met verticale strepen aan doen, met een leuke wijde spijkerbroek, en als je een strakke broek aan wil (dus een skinny jeans of een tregging) die in het zwart kopen. Je kan sowieso beter zwart dragen als je wat dikker bent volgens mij. :grin:

Je bent niet vol.

Dat zeg ik ook niet mop, ik zeg dat ik niet dun en niet dik ben.

Een heel wijd jurkje/lang shirt kopen en dan een dun riempje onder je borsten doen. Dan zie je je buik niet.

Ja ik heb ook een beetje dat probleem ik heb maat 38/40 dus skinny jeans draag ik wel gewoon maar strakke truitjes erop dat gaat dus echt niet:P

Ookal ben je voller, je hebt nog altijd een ander lichaamstype. Dus eigenlijk moet je nog zien wat voor soort ‘lichaam’ je hebt en wat daar bij past (:

als iemand hier nog plaatjes heeft, is makkelijker te begrijpen en zien dan uitleg zonder plaatje :slightly_smiling_face:. gewon een tip, ik zou het handiger vinden.

http://cdn.is.bluefly.com/mgen/Bluefly/prodImage.ms?productCode=2113394&width=300&height=300

Zo’n soort shirtje, waarbij die stof lekker losjes over je buik heen valt.

Verplaatst!

Wat ik leuk vind, is wijd uitlopende shirts, en dan een strakke broek eronder. Ook hogere taille kleed af, dan kan je gewoon strakke shirts aan, zonder dat je dik lijkt.