Kleding voor wat vollere dames!

Als je wat voller ben is het best moeilijk om leuke kleding te vinden.
Niet omdat er geen leuke kleding zijn voor vollere meisjes, want die zijn er wel. Maar vaak denken vollere dames toch bij veel “Ja dat probeer ik niet, het zal me toch wel niet staan” en gaan dan maar voor wijde kleding. Dat vind ik jammer, en ik weet dat hier op girlscene wel wat vollere dames zitten die graag ook kleding tips willen & er wat leuker uit willen zien, en de wijde shirts zat zijn! dus ik hoopte dat jullie hier leuke setjes willen neerzetten, van wat jullie denken dat leuk zal staan voor als je een maatje meer heb, zodat ze zien dat er je er als je voller bent er nog harstikke leuk uit kan zien! :slightly_smiling_face:

(sorry als hier al een topic over is, ik kon er namelijk niks over vinden… of ik zoek misschien verkeerd?)

goed ideeeee, ben zelf ook niet de dunste, vol is ook weer wat gezegt , maar heb er nu al moeite mee… UPPIE dus !

hmm had eerst zo’n hele lijst gehaald van info van de computer(ben zelf een zandloper) maar gaf toen der tijd veel advies aan vriendinnen
Wnat vind dat elk meisje zich prachtig moet kunnen voelen no mather what.

Ik weet geen winkels maar wel een tip waar je heel misschien iets aan hebt
Accentueer delen die je het mooist vind, bijvoorbeeld als je je taille het moois vind, een zwart jurkje of tuniekje met een opvallend (kleur) riempje.

Hoop dat je er iets aan heb!

Inderdaad wat hier boven stat, ik herinner me net dat ik mijn vriendin had aangeraden om tuniekjes te gaan dragen.

http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/blouse.jpg

http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/blouse2.jpg

Het stond haar zo mooi, ook omdat die tuniekjes ervoor zorgde dat haar figuur veel mooier werd. Doordat haar boven lichaam langer leek, en ze een taille leek te hebben.

http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/topje2.jpg

Zulke jurkjes draagt ze dan ook. Staan haar fantastisch omdat ze strak zijn waar het strak hoor te zijn.

wat ze ook draagt is bijv. 2topjes onder elkaar gewoon die zonder mouwen(weet niet hoe je dat noemt) bruin en wit bijv. En dan daarover een cardigan die je dichtknoop tot aan je borsten. En daaronder een mooie broek. Doordat die gardigan niet al te strak was maar wel oner haa rlovehandles kwa leek ze een veel evenwichtigere figuur te hebben.

En

http://i466.photobucket.com/albums/rr24/JCTWGURL/bm.jpg

Zorg bij het kopen van zulke 3/4 mouwen er wel voor, dat ze een beetje lang zijn. Beetje zoals bij het plaatje
-Als je eentje doet die korter is krijg je een beetje het’WOW BORSTEN BAM 'effect, omdat het dan een en al borsten zijn. Maar als je een wat langere hebt dan is het allemaal wat mooier.

Wijde shirts met een tailleriem is dan wel weer leuk! Ook rokjes, en blazers vind ik altijd leuks taan… En de tuniekjes.

ik ben ook niet de dunste maar meer van de breedte zeg maar ‘zwembandje?’
maar dan probeer ik altijd een dun vestje aan te doen zo’n zwarte met knoopjes en dan open, dan valt dat niet op (:

kies voor een brede heup riem voor over je jurkje/tuniekje/langeshirt heen :slightly_smiling_face:

&&wat mij opvalt ik vind die tunniekjes die ik hier boven heb geplaats helemaal niet tot hun recht komen bij die modellen, dat zouden ze ook niet zijn bij mij,als mijn wat vollere vriendin ze draagt is het veel mooier.

Krijg je dan niet een ‘wattefaack hoe kan die riem zo ver van haar lichaam zitten want hij rust op een zwembandje’ effect?
Als je er ook maar iets van snapt maar iig bedoel ik dat je dan alleen dikker lijkt doordat je die riem om je ‘zwemband’ doet?

-

oh geweldig topic!
ik ben zelf ook aardig breed gebouwd en ik heb ook wel een buikje, met mijn benen valt het nog wel mee maar het gaat voornamelijk om m’n buik, daarom draag ik ook geen strakke shirts. ;p

^ Nee hoor, want het zit op je lichaam en sluit ook aan op je kleding, tenminste bij mij wel.

ik vind ook wel dat van die lange zwarte vestjes (open) je langer en smaller maken, ik vind dat daarom wel mooi staan bij vollere mensen. :slightly_smiling_face:

Oh oke ik heb er opzich niks aan maarja vond het wel leuk even in dit topic te kijken :slightly_smiling_face:

up!

BB afdeling h&m.

Ik ben zelf wel dun, maar altijd als ik in de h&m loop kom ik uit op de BB afdeling. en daar hebben ze mijn maat dus niet xD Daar hebben ze echt leuke dingen!

ja dat vind ik ook wel
en ik erger me eraan want dan ga ik de riem proberen de hele tijd goed te doen omdat ik bang ben dat die afzakt… ik ben meer van de vestjes! (:

Goed topic! Ik ben zelf ook redelijk dik (en het wordt steeds erger… ik MOET echt afvallen!). Ik draag vaak een baggybroek en een shirtje met een vest eroverheen. Staat wel oké en ik voel me er heel chill in, maar ik wil er ook wel eens wat ‘vrouwelijker’ uitzien! Niet dat ik dat nu niet ben… maar toch.