Kleding voor eerste date. Tips?

Hey meiden,
Ik heb dus binnenkort me eerste tinderdate!
Nu vroeg ik me af wat ik aan zal trekken met kleding en schoenen iemand tips?
Zet ze hieronder!

Liefs,
En alvast bedankt!

Ik zou gewoon aandoen waar jij je prettig in voelt. Het is natuurlijk wel leuk om je een beetje op te tutten maar ik zou ook geen outfit kiezen waar jij je ongemakkelijk in voelt :slightly_smiling_face:

Ik sluit me volledig aan bij Estranged.

Inderdaad.

Ik vind het bijv. ook niet fijn om een colbert op dates te dragen, geeft zo’n stijve sfeer. Ik doe meestal daarom een leuk blousje aan in een leuke kleur. :slightly_smiling_face: Maar als jij je prettig voelt in colberts, moet je dat vooral doen!

Ik zou iig niet teveel make-up opdoen, en gewoon een vrolijk bloesje aantrekken.

Ik zou juist gewoon lekker zo veel makeup als je wilt op doen. Als jij je er prettiger en gemakkelijker bij voelt :slightly_smiling_face:
Ik zou of voor een leuke ooglook, of voor een felle lipstick gaan.
En qua kleding zou ik een jackje aan doen met skinny.

Maar het is natuurlijk waar jij je het fijnste in voelt :slightly_smiling_face:

Idd niet teveel make-up. Dit is vaak een echte afknapper bij jongens.

Ik zou je kleden zoals je normaal altijd gekleed bent. Gewoon een jeans en een blousje bijvoorbeeld. Ik weet niet wát je gaat doen maar misschien kan je er leuke, niet te overdreven hoge, hakken aandoen? Verder idd niet teveel make-up, maar gewoon hoe jij het gewend bent!

Ik zou sowieso wel iets aandoen waarvan je weet dat het lekker en goed zit. Anders krijg je straks dat je blousje net iets te laag zit, waardoor je hem de hele tijd omhoog aan het trekken bent. Dat lijkt me best wel irritant. Dus daarom ook niet iets aandoen wat je nog nooit eerder aan hebt gehad, zodat je niet ‘voor verrassingen komt te staan’. En schoenen hangt af van wat je gaat doen. Ik zou zelf niet zo snel op hakken gaan lopen, maar als je dat wel vaker doet kan het heel leuk staan. :slightly_smiling_face:

wat is je lievelingsbroek? je lievelings shirt/trui? schoenen?
Dat is wat je aan moet trekken, want daar voel je je goed in! & dat straal je dan meteen uit :wink:
Wees jezelf! & doe nèt iets meer aan je look dan een normale dag :wink:
Het ligt er ook aan wat je tijdens die date gaat doen natuurlijk!
Is het 's avonds? is het overdag? ga je uit eten? Dat is waar je je outfit op moet afstemmen =)

Net zoals de meiden hierboven al zeggen; kleding aandoen waar jij je het allermooist en allerfijnst in voelt. Doe iets aan wat bij je past, zelfde geldt voor make-up. Als jij altijd veel make-up draagt, waarom zou je dat nu anders doen? En andersom precies hetzelfde. Veel plezier en succes!

Voor onze eerste internetdate had ik een slobbertrui aan met een paar oude lekker zittende schoenen. Ofwel, mooie perfect bij elkaar gekozen kleren hoeven niets te zeggen. Kies iets waar je je prettig in voelt, je moet het na die date ook met elkaar doen zoals je bent. :wink: