Salaam aleikum meiden, ik had een vraagje. Ik draag sinds kort een hoofddoek, alleen heb ik een klein probleem. Mijn hele kast staat namelijk vol met strakke kleren zoals skinny jeans. Alleen durf ik nog niet aan om in lange abaya’s rond te lopen. Welke soorten kleren kan ik het liefste kopen, het liefst moet het wijd zijn maar ik weet niet wat ik daarbij moet voorstellen Alvast bedankt
Op die skinny broeken kun je toch mooi een langer wat wijder jurkje dragen?
Haha nee het is zeker niet makkelijk om al mijn mooie kleertjes uit te geven. De meeste gaan naar mijn zusje die heeft geluk! Maar ontopic, als ik een wijder jurkje draag zie je toch alsnog de vorm van mijn benen en dat mag volgens mij ook niet? Ik weet ook niet alles jammer genoeg…
Hee. er is een algemeen topic over de islam. Dus stop met allerlei topics te openen en stel je vragen daarin!!!
Het lijkt me erg moeilijk om opeens zo om te gaan schakelen. Zelf ben ik gewoon Nederlands, dus ik kan je niet helpen, sorry.
ik snap niet waarom je van die wijde kleding moet dragen? waarom heeft jou god je een lichaam die je moet verbergen?.. raar
^ ben het hier wel mee eens. Vind het vaak zo zonde van het mooie lange haar dat jullie moslim meiden vaak hebben. Ik zou der echt trots op zijn en het niet verbergen. Maar dit is niet echt waar het topic over gaat, maar daar weet ik ook vrij weinig van.