Kleding verven

Haay,
Ik heb in mn kast een vintage jas liggen. Hij is paarsroze en ik wil hem graag (donker)rood hebben, heeft iemand hier ervaring mee of tips? Waar kan ik uberhaubt verf kopen en hoe werkt het?

ik geloof dat je zn spul wel krijg bij kruidvat …
maar ik zou het niet durven te doen vertrouw dat niet :astonished:

bij de drogist, in de wasmachine gooien en het komt er in die kleur uit

Ik wil ook graag wat kleding verven, heb bedacht dat sommige dingen er veel mooier uit zouden zien in het zwart ofzo. Dat hierboven snap ik niet helemaal, wat moet je dan kopen?

Zou dit ook werken voor kleding die ooit zwart was, maar inmiddels grijs? :stuck_out_tongue: (Dat je het gewoon weer zwart verft)

Ja ik verf mijn zwarte broeken altijd als ze vaal zijn.

Je kan textielverf kopen in drogisterijen, ‘Dylon’ heet het.
Kijk anders even op http://www.textielverfshop.nl/?gclid=CM3np5TI6qoCFUNO3godAWV5Pw. Ik heb er alleen zelf geen ervaring mee o.O

Ik wil graag mn eastpack zwart verven, zou dat ook kunnen?

Ik heb het een keer gedaan met een trui, van lila paars tot rood, was de bedoeling. Het werd een lelijke vale combinatie tussen rood en lila, heb die trui nooit meer gedragen. Dus weet wat je doet en kijk goed hoe het moet en of het het waard is!

Ik denk dat het wel mogelijk is om een oorspronkelijke kleur weer mooi te krijgen, maar inderdaad van paars naar donkerrood wordt nog wel moeilijk! Ik ga even bij Kruidvat kijken en dan hou ik jullie op de hoogte hoe het is geworden!