kleding verkopen?!?!

Hoi allemaal!

Ik heb laatst mijn kledingkast opgeruimd en kwam erachter dat ik echt heel veel shirtjes heb die ik niet meer draag. De meeste kleding is al jaren oud en er zitten zelfs shirtjes bij in grote kindermaten.
Ik zou het leuk vinden deze kleding te verkopen. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen omdat het zoveel is. Dus ik vroeg me af hoe jullie altijd jullie kleding verkopen?

Ik weet namelijk dat dit ook via het girlscene forum kan maar ik snap niet helemaal hoe het werkt met de betaling. En ik vraag me af hoe betrouwbaar het is? kan het zijn dat mensen hun gekochte kleding niet betalen?

Daarom ben ik opzoek naar een andere( betrouwbare) site om mn kleren te verkopen.

xxx

Op dit forum is ook een ‘verkoop’ deel inderdaa. als je de koper eerst het geld laat overmaken en pas het pakketje verstuurd nadat je het geld op je rekening hebt zien verschijnen loop je geen risico lijkt mij.

Je kan ook morgen op de rommel/vrijmarkt gaan staan? Ga ik ook doen :sunglasses: Voor de rest kan je het miss op marktplaats of eBay verkopen (?)