Dit is de tweede keer dat ik iets via Girlscene verkoop. Ik verkoop het omdat ik het niet meer draag, niet meer pas of haast nooit heb gedragen.
- Ik ruil niet
- Verzendkosten voor de koper
- Je kan me noten voor vragen, of als je een aanfoto wilt.
- Je mag bieden, hoger of lager dan de richtprijs die er staat. Ik ben niet heel goed met inschatten van prijzen dus misschien vind je ze wel te hoog of te laag, vandaag de richtprijs.
- Shirt met vlindermouwen van de H&M. Bieden, richtprijs 4,50 euro exclusief verzendkosten. Bod:
- Blauw wit gestreept jasje van de h&m, maat S. Wordt als pakket gestuurd want kan denk ik niet door de brievenbus. Bieden, richtprijs 5 euro exclusief verzendkosten. Bod:
- Strapless bloemen topje van de New Look. Maat 10, is 38 in nederland. Bieden, richtprijs 4,50 euroinclusief verzendkosten. Bod:
- Bruin/camel trui van de H&M. Kleine splitten aan de zeikant, en niet erg lang model. Maat xs. Bieden, richtprijs 5 euro exclusief verzendkosten.
- Bruinkleurig langer hemd van de H&M, maat xs. Kan bij mij net niet als jurkje, want dat was het oorspronkelijk. Bieden, richtprijs: 1,50 exclusief verzendkosten.
- Bruinzwart gestreepte trui van de H&M, niet een erg lang model. Maat S. Bieden, richtprijs 4 euro exclusief verzendkosten.
- Groen/bruin shirtje van de vero moda. Maat S. Bieden, richtprijs 3 euro exclusief verzendkosten.
- Gebroken wit/creme met bruin jurkje van de H&M, maat S. Bieden, richtprijs 4 euro exclusief verzendkosten.