Kleding vanaf maat 164 tot maat M! Vanaf €2,00!! :)

Hee meiden,

De kleren die ik verkoop zijn mij allemaal te klein of niet meer mijn smaak, een paar kledingstukken hebben nog een kindermaat.
Er zitten kleren bij die duidelijk zijn gedragen, maar ook kleren die nog nieuw zijn! Maar dat wordt bij elk kledingstuk apart vermeld.

Ik ben nieuw en weet nog niet precies hoe alles hier werkt, ook sta ik nog niet in het betrouwbare verkopers topic.

Hier even wat mededelingen;

• De kwaliteit van de foto’s zijn niet allemaal even duidelijk; excuses daarvoor!
  • De prijzen zijn een richtprijs.
  • Bieden mag altijd!
  • Ik ruil liever niet.
  • Ik verzend alleen met PostNL.
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van PostNL.
  • Retourneren is geen optie.
  • Ik verzend niet naar België.
  • De prijzen zijn exclusief verzendkosten.
  • Verzendkosten zijn voor de koper.
  • Ik zou aanfoto’s willen maken bij verzoek.
  • Voor vragen kan je me noten!

1.Blauwe broek van Outfitters Nation. Maat S en strakke pijpen, niet vaak gedragen ziet er nog goed uit. (Goed te combineren met nummer 2.) Richtprijs; €5,00

1. Wit hemdje met gekleurde strepen van Outfitters Nation. Maat M, kan ook gedragen worden met maat S. 1 Keer gedragen, ziet er nog erg goed uit.
    (Goed te combineren met nummer 1.) Richtprijs; €3,50

1. Broek met een bloemenprint van de Skooter. Maat 38/M. Paar keer gedragen maar ziet er nog erg goed uit. (Goed te combineren met nummer 4.) Richtprijs; €6,00

1. Licht-roze blouse met strik van de Skooter. Heeft 1 maat, zelf gedragen met maat s/m. Paar keer gedragen, ziet er ook nog goed uit!
    (Goed te combineren met nummer 3.) Richtprijs; €6,00

1. Hoge spijker broek met 5 knopen en scheuren van de Skooter, maat 27/38.
    Nog in een goede staat. Richtprijs; €7,00

1. Leger/Soldaten broek van de skooter. Maat 36, erg veel gedragen en dat is ook te zien.
    Richtprijs; €3,50

1. Honing gele broek van de primark, maat 36, niet veel gedragen en ziet er daardoor nog goed uit. Richtprijs; €7,00

1. Korte spijkerbroek/shortje van de clockhouse, met scheuren en studs. Maat 34, ziet er nog mooi uit. Richtprijs; €4,50

1. Skater skirt zwart-wit van only, maat 36. Veel gedragen, en dat is te zien.
    Richtprijs; €3,00

1. Rokje met bloemenprint en 3 lagen, ik weet niet meer waar vandaan… 1 maat en nog in erg goede staat. Richtprijs; €5,00

1. Hemdje (lang model) met bloemen/bladeren van de Coolcat, maat S. Veel gedragen, en dat is te zien. Richtprijs; €2,50

1. Hemdje met hollandprint van de pieces, maat S. In erg goede staat. Richtprijs; €3,50

1. Hemdje met slangenprint van de clockhouse, maat S. Ziet er nog goed uit.
    Richtprijs; €3,00

1. Wit/crème kleurig topje met gouden ‘plakkertjes’ van de Primark, maat 34. Niet vaak gedragen, er zijn al wel een aantal ‘plakkertjes’ af. Richtprijs; €2,50

1. Roze-zwarte top van de Skooter, 1 maat. Nog in goede staat. Richtprijs; €7,00

1. Rood-zwarte top van de Skooter, 1 maat. Ziet er goed uit. Richtprijs; €7,00

1. Roze T-shirt van G-Star, er staat maat M maar valt maar XS/34, S zou ook kunnen maar M wordt te klein. Hij is nog in erg goede staat. Richtprijs; €10,00

1. Grijs T-shirt van de Hema, maat S. In prima staat. Richtprijs; €2,00

1. Roze gestreept T-shirt van de action, maat s. Nog in goede staat. Richtprijs; €2,00

1. Bordeaux rode blazer van de Skooter, er staat maat L maar het is een XS/S. Hij is een beetje verkleurd, verder in prima staat. Richtprijs; €3,00

1. Hemdje met 4 zonnebrillen van C&A, maat 158/164. De print is een beetje gebroken door het wassen. Richtprijs; €2,50

1. Wit T-shirt met v-hals en driekwart mouwen van de C&A, maat 170,176. Is veel gedragen, maar ziet er nog keurig uit.

Liefs Naomi :heart:

Upje voor jou

upje gurl :upside_down_face:

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Thankyouu :bowing_man:

Up! :upside_down_face:

^^

:upside_down_face:

UP