kleding van de kinderafdeling van de H&M

ik hoor af en toe dat meisjes kleding kopen op de kinderafdeling bij de H&M en zie soms op de site ook idd er wat leuks tussen zitten.
nu vraag ik me af:

• hoe weet je welke maat je nodig hebt?
  • of bijvoorbeeld een shirtje mooi past, dus niet dat het vormloos is en bijvoorbeeld een afdruk niet raar staat doordat je “borsten” hebt in dat shirtje
  • en of de broeken niet heel hoog uitvallen (dus bijvoorbeeld op je navel of zo) en ze niet te kort zijn in de lengte van je benen?

ik weet wel dat ik sommige dingetjes gewoon moet passen, maar wanneer jullie al bij voorbaad sommige tips kunnen geven of opmerkingen, bespaard mij dit ook weer met passen en verschillende maten meenenemen enz.

oohjaa met broeken heb ik maat 38 en kwa shirtjes heb ik xs (soms een s) en heb een cup b.

De laatste tijd koop ik er niks meer, maar ze hebben er wel leuke dingen!
Ik denk dat als je met broeken maat 38 hebt, dat je geen broeken bij de kinderafdeling kunt kopen.
Maar qua shirtjes kan het denk ik wel en gewone vesten kun je wel proberen, maar die vallen vaak kort uit.
Maar die cardigan vestjes die kun je denk ik wel makkelijk aan.

Ik denk wel dat je van alles wat je koopt de grootste maat moet nemen, dus 176 =]

ik heb ook XS/S + cup b, en ik pas qua shirtjes/vestjes/truitjes de meeste 164 wel.

ik heb maat 36 en ik pas altijd de 170 van de h&m nog heel goed

Ik denk dat kindermaat 170 wel gelijk is aan een S damesmaat.
Ik heb een keer een hele leuke bodywarmer gekocht bij Jilly&Mitch op de kinderafdeling, die ik al heel lang zocht. En ook nog voor 15¤ :sunglasses:

ik pas het ook nog xD ik heb xs/s en van broeken past 164 mij eigenlijk precies goed… ik koop er alleen niks want de h&m is bij ons echt flut… daar bij de kinderafdeling is er zelfs volgens mij de afgelopen 5 jaar niks bijgekomen (en dat meen ik serieus)…

Ik koop er alleen rokjes. af en toe dan. vorig jaar 1, en dit jaar weer.
ik heb maat 36, meestal. maar met rokjes kan het ook korter of langer (als ze stretch zijn dan…).

Neem gewoon de grootste maat. of pas in de winkel een keer, weet je het voor de volgende keren.

Ik koop er ook vaak, en omdat ik klein ben heb ik maat 164… Da’s lekker handig. :slightly_smiling_face:
Natuurlijk zijn de maten minder ‘strakker’, maar het beste is gewoon passen…

Broeken in maat 158
Shortjes in maat 140
Sirjtjes in maat 152 ofzo? ik weet eigeljk niet.
Schoenen zijn er ook leuk, gewoon maaat 37 :grinning:
Heb ook een rokje ervan maat 122 hahaha enpast nog steeds.
Maar ik ben gewoon neit zo groot

Ze hebben vaak wel leuke dingen! maar shirtjes van de kinderafdeling vind ik vaak niet zo mooi vallen; te hooggesloten, niet op borsten gemaakt enzo.
Broeken zijn te hoog en je krijgt er een lubberkont in. Maar ik heb wel 3 rokjes [:

ja soms zitten er leuke dingen bij!
meestal koop ik ook mijn jeans van de kinderafdeling > betere maat + goedkoper

oke bedankt voor jullie reacties! ik was ook idd vooral benieuwd naar de broeken want die zijn maar 20 euro hihi :blush: ga dan toch maar de grootste maat proberen… ^^

ik weet niet hoor, ik heb dezelfde maten maar ik heb niet het gevoel dat ik me nog in die kinderbroeken kan proppen O_O
shirtjes zullen wel gaan