Kleding uitzoeken.

Hoe doen jullie dat nou? Want ik heb nu drie kasten vol, echt bomvol. En het past gewoon niet meer, ik wil graag mijn kast eens uitzoeken maar dan ben ik bang dat ik er spijt van krijg. Het zelfde met mijn schoenen en tassen!

En gooien jullie het weg, verkopen jullie het of doe je er wat anders mee?

Gewoon bewaren, kan zijn dat het later weer in is of dat je het zelf opeens weer leuk vind. (Heb ik tenminste gehad) Als het oud is of niet meer past moet je het weggooien.

Als het echt een ruimte-issue is, kan je overwegen om wat dingen te verkopen?

Ja, het is vooral de ruimte… Ik heb 3 kasten bomvol, mijn kleding rek puilt aan alle kanten uit & voor nood moet ik nog kleding bij mijn moeder in de kast hangen.

als het niet meer past, weg ermee!
je heb ook van die zakken voor goede doel die je bij de weg zet.

Haha, daar heb ik er laatst al 5 van weg gedaan. Maar ik denk dat ik het maar eens in een verkoop topic plaats hier. Wat zouden jullie leuk vinden om voor een (klein) prijsje over te nemen?

Ik geef het altijd naar het goede doel, krijg daar nooit echt spijt van. Ik doe meestal de kleren die ik écht nooit meer draag weg en de ‘twijfel stukken’ bewaar ik nog even.

iets wat je een lange tijd niet meer gedragen hebt, en niet meer je stijl is doe ik meestal weg. andere dingen berg ik op in dozen en zet ze even weg, na een half jaar doe ik deze dozen weer open en dan vind ik sommige dingen terug leuk, en het is net of je hebt weer nieuwe kleren.

Hmm, ja dat is wel een idee. Maar dat helpt bij mij niet. Dan denk ik dat ik het wel weer ga dragen en vervolgens beland het weer achter in de kast.

Meestal leg ik de spullen die ik al super lang niet aan gehad heb apart. Als ik ze 3 maanden later nog niet heb gemist geef ik ze weg. Ik wil ze eigenlijk verkopen mar dat is zoveel gedoe, en er zijn zoveel goede doelen =) (Of familie, pas nog een zak aan mn schoonzusje gegeven haha :stuck_out_tongue:).

Ik ga denk ik zometeen maar eens een paar foto’s maken van kledingstukken en schoenen en die in een verkooptopic zetten! Morgen heb ik daar overdag geen tijd voor, of is het met een lamp aan moeilijk zichtbaar?

Ik zou het wel bij daglicht maken, zijn de kleuren ook beter enzo.

Ik laat mijn vriend zometeen wel een foto maken als voorbeeld, en dan plaats ik hem hier wel even. Kunnen jullie dan zeggen of het zo duidelijk genoeg is voor jullie?

De dingen die ik meer dan een jaar niet gedragen heb en de dingen die ik niet meer pas geef ik eigenlijk altijd aan het goede doel. Heel soms verkoop ik mijn schoenen of tassen, maar meestal ben ik daar te lui voor. :’)

Haha, ik heb ook geld nodig. Dus ik ga niet weer het weg geven. Heeft iemand trouwens interesse in zgan Jordans?

als je twijfelt of je t weg moet doen: maak een foto en post m in dit topic :wink:

http://synamatiq.files.wordpress.com/2009/09/air-jordan-1-phat-women-4.jpg

Om deze jordans gaat het. :slightly_smiling_face:

ik ga me kast uitzoeken wat klein is gooi ik gewoon weg dan is me kast wat opgeruimd

ok, die zijn mooi.

Haha, kopen? :stuck_out_tongue:

Als je nou eerst een verkooptopic maakt.