kleding tekenen

Ik zou graag kleding willen tekenen voor mensen, want ja ik dacht er zijn er nu al een paar geweest en ik vind het ook leuk om te doen dus… laat ik het eens proberen. Ik zou wel graag willen dat je minstens 2 eisen neerzet. Dus niet: Een galajurk. Maar: Een galajurk met diamanten erin verwerkt. Ofzoiets. Ik maak het wel op papier, dus coole effecten ofzo kan ik niet maken… Nouja ehm… Iemand mag wat zeggen :grinning:

eh up (:

is het de bedoeling dat wij iets zeggen en jij tekent dat? :flushed:

ja (:

Een wit hempje. vol met alleen maar cupcakes…
dat je bijna geen wit meer ziet

En in de cupcake’s staan gezichtjes

Is dat iets??

ja leuk (: k ga zo bezig

Thanx hahah ik ben benieuwd <3

Okee, leukk!
ik heb zo gauw ff geen idee voor iets om te maken :’)

Zo alleen nog inscannen, maar alleen de benen de armen de handen en de voeten kloppen niet helemaal. En de schouders en het haar ook niet helemaal eigenlijk. maar opzich valt het mee, nu ga ik m scannen

Maakt niet uit hoor… het gaat om het hempje!

sja dat is hem… :expressionless:

Hm ik heb misschien wel iets, maar geeeen idee of je het leuk vind, kan, enz.

Zeg maar :grinning:

^ Wat leuk is die!

Nou, voor jaaaaren heb ik bij andere tekenaars aanvragen geplaatst in ruil voor iets anders ofzo, (bijv ook een tekening) dus ik heb echt superveel tekeningen gespaard haha. Ze tekenden dan het personage dat ik ze gaf, een zelfverzonnen persoon zoals iemand in een boek.

Misschien is deze leuk? [x]
(niet citeren aub ivm tekening)

Een rock chick outfit met een jurkje van zachtroze tule en een ander kleding stuk met leer :grinning:

Wow super leukkkk! echt jij kan echt goed kleding tekenen…

Leuk! Kun je ook tie dye tekenen?
Xxx

Een sweater met I :heart: (plaatje panda)

xxje ??

@silverbleed
oh dat is wel leuk! dan moet ik dus die tekening van jou (als jij hem hebt getekend) ook gaan tekenen maar dan zoals ik teken? die van jou is ook leuk en dankje (:

@miesiecool
dankje :c)

@amber12juni
dankjewel ga ik maken

@loisaaax
bedoel je dat ik iets teken wat is ge-tiedyet of dat ik in een papiertje knopen maak (?) en er dan verf op gooi en dan de knoop eruit haal? oke ik denk het 1e maar… toch ;d. ehm… tja ik denk dat dat wel kan, maar kun je dan iets… specifieker (sorry ik weet niet hoe ik het anders zeg) zijn?

@miesiecool
oh da’'s ook leuk, die ga ik ook maken :grinning: