Kleding schoolfeest

OKee, dit klinkt vast super dom, maar ik weet dus echt niet wat ik aan moet gaan doen. Ik heb btw volgende week schoolfeest. Het kuttige is dat er geen thema is.

Iemand ideeën?

Vraag aan je vriendinnen wat ze aan doen. Is het een soort gala, of juist beter voor coctailjurkjes. Of is het meer een jeans-sneaker feest? Of weet je echt helemaal niks? x

Ik weet niet wat je in je kast hebt hangen, maar ik zou gewoon iets niet te casuals aan doen, en ook niet te chic.

Dus een skinny met een leuk shirtje en hakken
of een leggingbroek met tuniekje/lang topje en hakken

jurkje hakken.
los haar.

Hetzelfde probleem.
Ik heb wel een jurkje en die is zwart. En om nou een zwarte panty en zwarte schoenen erbij te doen is ook zo zwart.
En hakken is geen mogelijkheid, want die heb ik niet.

winkelen! :'3

ik zou gewoon een leuk makkelijk jurkje of een strakke jeans met een mooi shirtje/hemdje erboven doen. paar leuke accessoires erbij en makkelijke gympjes (hakken zou ik persoonlijk niet aandoen want dan is na een paar uurtjes meestal de lol er wel af…)

Huidskleurige panty?

Of panty met print. Stipjes, of bijvoorbeeld kant… Maar dat moet natuurlijk wel bij je jurkje passen.

Gezien je leeftijd zal het wel een standaard brugger/onderbouw feesie worden x’]

Doe een skinny of een rokje met panty, met daarop een hempje. En dan geen hakken ofzo maar een paar chille sneakers of ballerina’s?

even een paar ideën:
-(zwart) jurkje, sneakers(vans?) (dat had ik vandaag aan, ws pakkendag bij mij op school haha)
-leuk shirtje met een opvallende print, skinny, ballerina’s of sneakers (of (goedkope) hakken kopen, als je er op kunt lopen)
-Rokjes op schoolfeesten: ben ik persoonlijk niet zo’n fan van :stuck_out_tongue:
-Iets met glitters en/of pailletjes ofzo en de rest gewoon simpel zwart?

je moet je er sowieso goed in voelen. Sommige mensen trekken gewoon een simpel truitje + broek +normale schoenen aan. (ook geen fan van)
alles is beter dan gewoon gewoon.
Er was ooit een meisje bij mij op school, die kwam met uggs, een wollen poncho en een sjaal naar een schoolfeest -.- ik bedoel hoe dom ben je dan? Ga dan naar een sauna ofzo hahhaha:p
najaa, als ik iets nieuws bedenk, stuur ik het wel ff

doe een leuke legging of skinny broek en met een topj shirtje en dan leuke hakken eronder lekker simpel

^ Ik denk dat dat schoolfeest inmiddels wel geweest is.

En daarom, een slotje.