Kleding/Schoenen uitverkoop! H&M, Allstars, Jeans, Adidas, Primark enz

Hoihoi,

Sorry van mijn vorige topic met alleen de marktplaats link. Ik heb nu de regels gelezen!

Ik heb vandaag mijn kast opgeruimd en ik heb een heel groot deel aan ongedragen kleding en schoenen omdat ik nog al vaak dingen koop zonder dat ik het echt pas.

De meeste advertenties heb ik ook op marktplaats staan, dus je kunt ook via deze link kijken: http://www.marktplaats.nl/verkopers/18289515.html

De prijzen zijn exclusief verzendkosten.( Ik woon in Nederland)
De kledingstukken moeten wel door de brievenbus passen dus dat is niet duur, je kunt natuurlijk ook meerdere dingen kopen en het allemaal in 1 doos verzenden.

1. Wedges/ Sleehakken/ Enkellaarsjes (hoe je het wil noemen) van de primark maat 39.
    Nooit gedragen.
    15 Euro

1. Skinny jeans van de h&m. Maat 29, maar kan ook als 30. De lengte is 32/34.
    8 euro

1. Jurkje van de h&m met leuke print. maat 40.
    6,50 euro

1. Middel/lage zwarte pumps met open teen. Maat 38.
    Leuk detail op de voorkant. Gekocht in St.Tropez, weet niet meer welke winkel. Nooit gedragen.
    12,50

1. Baseball vestje van de H&M. Maat 40.
    8,50

1. Gedragen zwarte allstars (Want dat is veel mooier als net nieuwe! Toch? haha) Ik heb ze expres niet schoongemaakt. Je kunt ze natuurlijk wel weer in de wasmachine doen en ze zijn makkelijk te poetsen.
    Maat 39.
    20 euro

1. Roze horloge.
    10 euro (Foto komt nog)

2. Panterprint bikini h&m. Topje maat 42. (maar cup b/c/d past erin) Broekje maat 40.
    Topje 4 euro, Broekje 2,50 euro

Stuur maar een reactie, of een email naar lcversteeg@hotmail.nl, als je interesse hebt!
Groetjes!