kleding, schoenen, tassen en zonnebrillen te koop voor heeel erg weinig!

hey, ik heb een kast en kamer opruiming gehad. hierdoor ben ik veel spullen tegen gekomen die ik niet meer nodig heb. ik verkoop ze daarom hier en ik hoop er iemand anders blij mee te maken!
exclusief verzendkosten. de prijzen zijn richtprijzen dus als je ze voor een andere prijs wilt hebben is overleggen altijd mogelijk:)

donker groene laarsjes van coolway maat 39 conditie is bijna nieuw 10,- euro

super leuke nieuwe zwarte bjorn borg tas voor maar 8,-

licht roze all stars (echte) maat 38 de conditie gedragen voor 7,- euro

zwarte ballerina’s van het merk yessica in maat 38 bijna nieuw met super leuk strikje prijs 5,- euro

zonnebril 2 euro

vel roze piloten bril 2,- euro

super leuke tas van een spijkerstof. super handig voor als je bijvoorbeeld gaat shoppen! hellemaal nieuw. 5,-

lange witte rok maat 44 met hele mooi details van miss etam voor maar 4,-

een drie kwart joggingbroek van de america today zo goed als nieuw voor maar 4,- euro maat M

new yorker joggingbroek maat M zo goed als nieuw voor 4 euro

een kort broekje met een leuk printje gedragen van de coolcat voor 4 euro maat M

een nieuw gestreept berschka hempje de prijs is 3 euro M

grijs jurkje met leuke details zo goed als nieuw voor 3 euro maat S

witte blazer een paar keer gedragen voor maar 4 euro maat S

een shirtje van de H&M maat M een of twee keer gedragen voor maar 3 euro

america today shirt donker blauw bijna niet gedragen met knoopjes maat M voor maar 3 euro

H&M lange mouwen shirt wit zo goed als nieuw maat L voor maar 3 euro

zo goed als nieuw shirt van de america today voor maar 4 euro maat XL

maat S zo goed als nieuw hemje voor 3 euro

leuke nike schoenen met roze of zwarte veters naar keuze. een paar keer gedragen. voor 10 euro. maat 36

een broek van de zara een keer gedragen maat 40 voor 8 euro.

super leuke tas van kipling. hij is klein en super handig als je bijvoorbeeld ergens heen gaat en alleen je portomonee en wat make up wilt meenemen. hij is nog nooit gebruikt. hij kost 4,-

een super fijn donkerblauw voetbal broekje voor 2,- euro in maat xs/s een paar keer gedragen

een roze H&M sweather voor maar 3,- maat xxs zo goed als nieuw

beide hempjes zijn van de coolcat in maat xxs allebei 2,- ze zijn beide een of twee keer gedragen.

leuke witte sjaal met mooie bloemen detailss voor maar 1 euro

leuke short maat 146/152 voor 2 euro

leuke laarsjes van het merk giga maat 36 voor 8 euro 1 keer gedragen.

twee leuke jurkjes. het zwarte jurkje is maat xxs en het zwart witte jurkje is maat s. beide jurkjes 3 euro. beide jurkjes bijna tot niet gedragen.

vel roze hempje in maat 146. voor 1 euro. een aantal keer gedragen.

donkerblauw lange mouwen shirt van de H&M zo goed als nieuw maat xs voor 3 euro.

donkerblauw primark shirt met hart en tekst voor 2 euro maat xs

hey :upside_down_face:
je moet de urls van je foto’s tussen {IMG]/[/IMG] Plaatsen
alleen de ][ gebruiken dus haha niet {}