Kleding, schoenen en laptop verkoop!

Hi allemaal!

Ik verkoop hier een aantal kleding stukken en wat schoenen. Ook verkoop ik mijn mini laptop! Dit allemaal omdat ik super graag Dr. Martens wil, en ja die kosten nog al wat haha!

Ik heb niet echt prijzen, doe gewoon een goed bod en het is voor jou! Verzend kosten zijn voor de koper.

Bruin vestje van H&M, een paar keer gedragen maar niet helemaal mijn ding. Maat S

Bruine trui van H&M, is me te klein geworden. Maar 34

Blauw-wit gestreept vestje ook van H&M, een paar keer gedragen maar vind hem niet meer leuk. Door het haakje lijkt hij breder dan die is. Maat XS

Witte trui, om precies te zijn 1 keer aangehad. Is me altijd al te klein geweest. Maat XS

Groen/blauw bloesje. Zit iets te strak bij mijn borst. Maat 34

Spring vibes shirt van H&M, nooit gedragen. Maat 34

Nep vans van de Primark, nooit gedragen. Maat 39

Nep allstars van de Primark, 1 keer gedragen. Maat 39

Bruine sleehakken, ik pas ze niet meer. Maat 38

Acer Aspire One Mini laptop. 10,1 inch, 250 GB. Inclusief Samsung portable cd/dvd lezers. Met laptop tas. En natuurlijk ook met oplader. Die kon ik alleen op het moment niet vinden. Eventueel ook alleen de laptop, of alleen de cd/dvd lezer! De laptop werkt nog perfect maar voor school moest ik een andere laptop (apple) aanschaffen.

Ik hoop dat de afbeelding er goed bij staan!

• Een note gaat altijd sneller *

hoeveel zou je voor je laptop willen?
succes met je topic

Ik heb je genote!
En thanks! (:

Upje (:

wat is je woon plaats en wat is je richtprijs voor de laptop en hoe oud is die ?
Graag hier bericht achter laten niet via note

dankje

Ik kan je niet noten! :frowning_face:

Groen/blauw bloesje. Zit iets te strak bij mijn borst. Maat 34

Hoe lang valt deze bij jou en hoe lang ben jij? (dan heb ik een beetje een idee van hoe lang hij bij mij gaat vallen).
En wat is jouw richtprijs ongeveer?

Note me alsjeblieft :slightly_smiling_face:

@xKeet, mn woonplaats laat ik liever niet hier achter i.v.m. privacy dus die wil je eventueel noten. De laptop is nu 2,5 jaar oud waarvan ik hem 1 jaar heb gebruikt. De oorspronkelijke prijs was 299,- voor de laptop. De cd/dvd driver waren samen 100,- De richtprijs voor alleen de laptop is 100,-

Geen dank!

Jammer dat je te ver woon

@Littlebunny, ik kan jou ook niet noten :’)
Hoe dan ook, ik heb niet echt een richtprijs, de oorspronkelijk prijs was 15 euro. Dus misschien kan je daar wat mee? Haha. De achter kant komt net niet helemaal over mijn kont heen en de voorkant valt zoals een gewone tanktop zeg maar. Ik ben 171 cm!

Ik heb je toch genote! Ik weet dat je dit niet wou, maar ik wil het privé houden! Hoop dat je dit begrijpt!

Haha… ja klopt :cold_sweat: alleen ik doe meer dingen te gelijk
Gaat langs elkaar heen x

Haha maakt niks uit, kan gebeuren!

http://s17.postimg.org/lqie8z6pn/Little_sunshine_FREE_icon_by_Oni_chu.gif
Uppiie

dankjeweeeel! <3

Up!

Up! (:

Welke schoenmaat heb je? Zou evt. de blauwe Vans willen ruilen voor maat 39 (heb hier maat 38 staan; nooit gedragen).

Wil je de witte trui ruilen?

@Smiler @Aliciaa Sorry ik ruil niet!

Ik heb interesse in de Nep vans van de Primark. Wat zijn de verzendkosten ervan? Note me :slightly_smiling_face: