Kleding-regels op school

Heb jij op school regels voor je kleding?
Dat je bijvoorbeeld geen korte rokjes ofzo mag dragen?
Waarom mag dat niet, en wat vind je daarvan?
Wat zou jij doen als die regels er kwamen?

nee hebben wij gelukkig niet…
ik weet niet of ik me eraan zou houden als ze er wel kwamen.
ligt eraan hoe streng ze zijn…
korte rokjes draag ik toch nooit.
maar diepe deco wel. dat zou ik niet zo leuk vinden…

geen blote buiken en korte rokjes werd mij ooit in de 1e vertelt C: blote buiken zie je nooit maar korte rokjes wel dus er klopt helemaal niks van .

Verplichte gymkleren (blauw shirt + donkerblauw broekje)

Voor de rest ; nee, geen andere regels.

(behalve dat mijn levensbeschouwing de stress in schoot over een shirt dat een jongen droeg. Er stond een duiveltje op die zei : The devil is busy, can I help you? …ze wilde hem naar de directeur sturen…)

je mag niet van die neon armbandjes dragen die licht gevenn als je het breekt ofzoiets. dat is volgens mij het enigste

alleen met gym…
maar ik denk als je er echt als een h oer bij loopt dat er dan wel wat van gezegd word (behalve door de pedo’s xD)

je mag geen laag gesneden truitjes aan omdat de leraren dan daarna kijken werd mij echt zo verteld toen ik net op die school kwam :face_with_raised_eyebrow: :face_vomiting:

Alles is bij ons toegestaan, echt alles.

bij ons mag je je navel neit laten zien

stel je hebt een lage navel

Bij gym ; Uniform, haar in een staart,echte sportschoenen, geen armbanden kettingen oorringen ringen…

In de gewone dagen ; meisjes; schouders bedekt, gaan buik laten zien, geen korte rokjes of shortjes ronder legging, geen teenslippers die los aan je voet zitten, geen piercings(oorbellen of 2e gaatje mag wel nog) of tatoes, geen onderbroek of bh zichtbaar, geen te diepe décolté Jongens; Schouders bedekt, geen oorbellen broek mag niet afzakken, geen onderbroek zichtbaar, geen teenslippers,…

en neen ik zit niet in een kostschool…
Ik ga gewoon naar school in België en woon daar ook en dit zijn de normale regels voor een normale school

bij gym; we moeten per see blauw broekje en wit shirtje.
zo op school; mijn leraar Nederlands belt je ouders op als je string bovenuit steekt of als je super erge inkijk hebt.

alleen voor gym

wat kan jij eraan doen als je string heel hoog zit?
hij moet er dan toch gewoon niet op letten.
pedo :stuck_out_tongue:

die leraar nl, wat een gek hahaha

bij mij op school mag je gewoon alles dragen, ook al gym je op hakken, ze vinden alles best.

ik zit ook op een belgische school en woon ook in belgie hoor jij zit gwn op een heel strenge school…

geen hoofdoek
geen petten
niet te bloot gewoon
en bij gym speciale gymkleren

omg :stuck_out_tongue: waarom niet?

Bij ons mag je bij gym alleen geen hempjes dragen, want dat is niet goed voor die kleine jongetjes :stuck_out_tongue:

Omdat daar gif inzit