Kleding Qlimax

Over kleine 3 weekjes ga ik naar qlimax, maar ik heb geen nog geen idee wat ik aan zal doen!

zat beetje te denken aan strapless shirt en nog iets korts eronder…

iemand leuke ideeen?!
en zijn er nog meer van jullie aanwezig :grinning:

(bijna) iedereen loopt er daar als een slet bij -.- naja, in ieder geval veel.

omggg daar wil ik ook heen :astonished:

Wat is het?

Hardcore/style feest.

laippppp qlimax!
ik kan helaas niet :frowning_face:

maar er is een algemeen topic voor dit soort vragen:
http://forum.girlscene.nl…ken_/list_messages/195777

veel plezier!

Oh jaloers! Maar ik zou inderdaad zoiets doen wat je nou in gedachten hebt.

oh dat wist ik niet, zal gauw is kijken!

tja tis altijd best warm, maar ik ga eeecht niet in zo;n leren jurkje of wat dan ook lopen haha!

Als ik foto’s zoek dan zie ik veel meiden met bikinitopjes of blote buik topjes :’) Maar gewoon een leuk topje waar je tieten niet uitvallen en een broek. Desnoods een broek die niet heel strak zit of een korte broek zou ook nog wel kunnen geloof ik.
Mij zul je er iig nooit tegenkomen, mijn neef gaat wel.

naar decibel had ik ook korte witte broek aan en zwart topje, maar toen was het 30 graden! maar das opzich wel n goed idee!

[b]Hypoallergenic schreef op 06 November 2011 @ 19:15:[/b] (bijna) iedereen loopt er daar als een slet bij -.- naja, in ieder geval veel.
dat valt wel mee hoor! ik ga ook altijd naar hardcore/hardstyle feesten. En ja, in je spijkerbroek + trui losgaan is nogal warm :stuck_out_tongue: daarom zo min mogelijk aan. je wordt er toch niet raar op aangekeken... Alleen buitenstaanders vinden het idd nogal vreemd (en schijnbaar sletterig)

OT: wat ik vaak draag is een kort zwart broekje, nike air max met beenwarmers (beiden zwart) en een topje :slightly_smiling_face:

Ik ga oook!:smiley: ik draag op die feesten meestal een jurkje en laarzen, of een kort broekje met een hemdje. Het klinkt wel sletterig ja en maar t is echt verschrikkelijk warmmm daar op diefeesten:p

ik denk dat het laarzen met korte broek zwarte top word! klopt, is inderdaad altijd zo warm! moet alleen wel wat bruine benen krijgen haha

^
draag gewoon een huidskleurige panty :stuck_out_tongue: of een aparte panty / heel licht zwarte… :slightly_smiling_face:

Ja het is er gruwelijk warm. Spijkerbroek kan op zich wel, maar een rokje is idd minder warm. Ik ga ook weleens in m’n aussie, maar dat is meer voor de gabbers haha

^
haha ja dat doe ik ook! Maar eigenlijk alleen bij oldschool / early feesten :slightly_smiling_face: Bij ‘gewone’ hardcore doe ik dan kort broekje + (kort) topje en een Aussie eroverheen die ik dan later om mn middel knoopte.

zolang je maar niet in je bikini gaat! irriteer me daar altijd zo aan bij die feesten…

haha neee dat was ik zowieso niet van plan in bikini! in ieder geval bedankt!en wie weet tot dan haha

Ik ga ook heen ( " :

ik heb er zin innn ! en ik weet nog steeds niet wat ik aandoe haha, zaterdag de heele dag om tekijken :slightly_smiling_face: