Kleding optreden tweeling. leuke looks

Hoi meiden!

Mijn zusje en ik (wij zijn tweeling) doen op school mee aan een open podium. Wij willen een leuke look,maar weten echt niet zo goed wat. Ons liedje is best rustig. Het liedje; gravity van sara bareilles. Zij zingt en ik speel piano. We willen wel in hetzelfde gaan maar misschien met een ander detail.

Weten jullie iets? Post Dan vooral leuke foto’s of ideeën

Liefs

Misschien allebei een zwart jurkje en dan allebei een andere kleur accessoires? Bijvoorbeeld allebei een andere kleur schoenen, ketting, oorbellen, riem?

Of als je in dezelfde kleuren wil blijven: De een bijvoorbeeld een wit jurkje, zwarte schoenen en de ander een zwart jurkje met witte schoenen (kleuren en kledingstukken zijn willekeurig, maar dan de kleuren net andersom zeg maar).

Hmm ja dat is waar. Weet niet of mijn zusje een jurk zo leuk zal vinden. :cold_sweat:…maarja voor een keertje. Moet kunnen toch!

Het hoeft niet perse een jurkje te zijn! Je kan ook allebei bijvoorbeeld een zwarte broek aan doen met een wit blousje ofzo, maar het idee ging meer om de verschillende kleuren accessoires :stuck_out_tongue: