kleding niet meer passen

heee,

ik ben een hele lange tijd ziek geweest en daardoor ben ik veel aangekomen. niet echt in gewicht, maar ik heb meer vet gekregen.
nu ik weer naar school ga en zo, kom ik tot de ontdekking dat ik heel veel kleding niet meer pas.
ik krijg het nog wel dicht en zo, maar ik heb een buikje gekregen en ik heb vetrollen die boven m’n broek uit komen.

hebben jullie misschien tips om het tijdelijk te verbergen of zo? want ik wil wel m’n oude figuur weer terug. x

Tijdelijk nieuwe kleren kopen, goedkope kleding… Je kunt het niet echt verbergen wanneer je kleding te klein is, te groot zou nog wel lukken… Jammer dat je bent aangekomen :confused:
heb je niet oversized shirtjes enzo? Die vallen dan minder op?

Of je moet echt in van die controlpakjes xD van flexees enzo maar ik vraag me af of die werken.

ik heb altijd tijden wanneer ik mezelf dik vind, en dan doe ik gewoon lossere shirts aan enzo :slightly_smiling_face: dat vind ik dan fijner!
maar verder weet ik t eigenlijk niet

Als het vooral je buikje is met van die vetranden over je broek heen, mss gewoon een legging gebruiken dan? Dan heb je dat spul d’r niet overheen hangen, en dan een oversized shirt of iets erop. Als je het weer kwijt wil kan je dat wel even als tijdelijke oplossing zien? Of toch een goedkope broek kopen die dan wat ruimer zit bij je buik… Kan je ipv een spijkerbroek een witte halen van de Vero Moda of zo’n leuk kleurtje van de H&M? Niet duur en dan loop je niet voor schut met te kleine kleding…

Iets anders zou ik zo 1 2 3 ook niet weten… Jurkjes zou je ook nog kunnen doen. Succes iig x

Lossere t-shirts, zo,n hemd dat heel strak zit, zwarte kleren dragen :grinning:

Buikspieroefeningen doen ofzo, zodat dat vetje een beetje weg gaat en dat het weer beter zit? En anders iets grotere basics/broeken halen ofzo…

Zelfde probleem hier…
nouja niet helemaal precies ;p
voor kleding heb ik geen tips, want dat probleem heb ik dus ook :frowning_face:
Maar vraagje: Hoe ga je je oude figuur terugkrijgen, hoe ga je dat doen bedoel ik?
Er staat nml wel dat je ziek bent geweest, dus dat betekent dat je nu wel gewoon alles kan doen?

sorry als ik iets verkeerds vraag; beschou dit dan maar als upje (:

Je hebt van die afslank dingen. Bijvoorbeeld bij tellsell ofzo verkopen ze dat.

nee je moet dan eerst het vet wegtrainen met bv hardlopen
iig ik hoor altijd dat buikspieroefeningen niet echt helpen voor het verbranden van vet
maar je kunt bijvoorbeeld van die jeansleggings kopen, die hebben vaak een elastiek aan de bovenkant zodat die niet zo strak zit
als je dan een topje/shirt/blouse eroverheen doet die wat losser valt + vestje of jasje dan valt het allemaal niet zo op =)

geloof jij dat die werken? ik heb er altijd mn twijfels bij haha

Dat elastiek zit toch juist strakker :’)?
En ik dacht dat buikspieroefeningen wel hielpen, maar ligt vast aan mij.

& @PinkSky Tellsell is 9 van de 10 keer onzin, alsjeblieft TS ga geen enge pilletjes slikken ofzo.

als je weer gewoon gaat bewegen gaat dat extra vet gewoon vanzelf weg, daar hoef je echt niet voor te hardlopen ofzo, gewoon weer normaal bewegen je lichaam wilt juist het vet weghebben dus dat doet het vanzelf wel :slightly_smiling_face:.

thanks!
buikspier oefeningen durf ik niet te doen, want dan ben ik bang dat ik spieren onder m’n vet ga kweken en dan nog dikker word. haha

Je kan ook tijdelijk figuurcorrigerende body’s/onderbroeken/hemden etc dragen (als ze werken)

Afvallen en je oude kleding weer aan kunnen lijkt me het makkelijkst.