Kleding leraressen????

Bij ons op school loopt er zo’n raar wijf rond ze heeft altijd van die gekleurde aparte dingen an met die aparte kettingen truien jurken met rare schoenen en rare hoeden op dr kop…echt om uit
te gieren

Haha bij ons is een leraares die is echt een hippie
ze draagt wijde bloemetjes broeken
of een rok met een gebreide majo aan:P
en ook nog van die nepbloemen in haar haar! dat is toch voor kleine kinderen
haha echt erg.

onze biolerares heeft dat altijd

mijn wiskunde lerares heeft een broek zwart/wit met allemaal poppetjes van the simpsons erop -.- en dan zo’n slobberig shirt en van die sandalen.

maaar dat is eigenlijk niet zo erg vergeleken met die van jullie, sommige zijn echt ver-schri-kke-lijk.

Mijn lerares van natuurkunde had wel de ergste ooit.
Een witte linnen broek en een zwarte string. *Kots*

Of nee, leraars/leraressen die met bergschoenen naar school komen, of compleet in pak met das, en onderjasje.

Er loopt zo’n frans lerares bij ons op school. Ooit had ze een oranje pluisvest-ding aan. Het zag er niet uit O-O. Verder heb ik een lerares die alleen mantelpakjes draagt (met daaronder een hoerenpanty O-O) en nog eentje die gebreide truien draagt, en broeken waarin d’r kont nog dikker lijkt. Ze heeft al een raar figuur. (Het loopt recht, en dan bij haar heupen gewoon een megabobbel, en dan weer recht)

Mijn lerares frans verslaat jullie allemaal met haar slaapzakken die ze draagt!

onze nederlands lerares ziet er altijd wel leuk uit, ze draagt rokjes, jurkjes en ook wel leuke schoenen. maar onze lerares engels heeft altijd te korte blousjes aan met hele hoge spijkerbroeken, dat ziet er echt niet uit :stuck_out_tongue:

Bij ons op school zijn de leraren redelijk normaal, kan niet echt iemand bedenken met verschrikkelijke kleding XD

Alleen onze leraar DDO, die heeft altijd van die dikke modderige werkschoenen aan en bijna altijd een harley davidson shirt aan

Ik zat net te denken dat ik stiekem een keer een foto had genomen van een lerares van mij van mn oude school

Ze had de nickname “kalkoen”, ik denk dat je wel kunt raden waarom…

http://i41.tinypic.com/x6g7s2.jpg

En die tas had ze ALTIJD om

wij hebben een leraar en die heeft een broek met vet groot von dutch erop. en dan half gebleekt en gekreukelt enzo en die man is minstens 45. erg fout.
hij draagt ook altijd neppe gstar broeken ;p

en we hebben een lerarres en die draagt allemaal van die hippie kleding. heeft haar haar ook zo. echt eng. van die weide broeken en dan net te kort met slippers eronder heel fout

We hebben een meester bij ons op school die draagt van die kleren die uit de 80/90 jaren komen :expressionless: Met eronder sokken+sandalen:| Blegh

mijn biologielerares heeft altijd zulke mooie kleding aan <3
En mooie schoenen

Onze school is kak en alle leraren dus ook:| Allemaal van die dure kleding enzo ziet er meestal nog steeds niet uit En de rector draagt armani :astonished: Gewoon ziek.
Maar oze oude Grieks lerares was echt fout. Geen bh, tieten tot midde op haar buik en dan een kort wollen truitje waar je alles door kon zien. Echt bah:sick:

onze nask leraar ook altijd xD

Op mijn eerste middelbare school was mn engels leraar een punker.
Denk hanenkam, schotse rokken etc. Echt nice.

@e middelbare school frans lerares was vet hip haha

:grinning_face_with_smiling_eyes:

wel een beetje erg dat je foto’s van je leraren op girlscene zet… (niet dat ze hier zal kijken, maar goed)

mijn handvaardigheid lerares ziet er ook raar uit.
zo’n hippie type.
maar ze is wel echt super aardig.

Bij mijn franse lerares kan je liplezen…
Mijn wiskunde lerares, sokken in sandalen;o
voorderest hebben de meeste leerkrachten ouderwetse vormloze kleding stukken aan. Soms zitten die kleding stukken onder de haren of zijn ze verwassen…

Lerares maatschappij trekt dr broeken altijd heel hoog op helemaal tussen dr kut en bilnaad.
Nogal naar om te zien.