Kleding leraressen????

mijn nederlands lerares heeft altijd een rood sjaaltje en een bert en ernie shirt aan :'D. echt zoo fout

[i]4 jaar geleden had een wiskunde leraar een doorschijnend blousse aan, en daar onder had hij een hemd onder. Dat zag er zó niet uit. De beste meneer was al zo wit van oudheid.

2 jaar geleden had ik een mentor, die had 2 weken hetzelfde aan. Bah.

En ik heb nu al 3 jaar les van een leraar. Die is buschauffeur, en hij is breed. Hij past zijn kleding erop aan. Lijkt net oftie eruit wilt scheuren. Patser.

Maar kleding leraressen? We hebben niet zoveel leraressen bij ons op school (:[/i]

dit is een geweldige topic. UP

wij hebben leraar grieks en latijn en die is homo en danser (geeft ook balletles aan kleine meisjes) maar hij draagt schoenen met vintage bloemen erop met een hak eronder(3 cm), en soms heeft hij van die kledingstukken waarvan je denkt, heeft hij zijn hoofd gestoten ofzo. En hij draagt ook armbandjes met van die kraaltjes enzo. Maar hij is wel kei aardig.

En we hebben lerares frans, die al best oud is. Maar zij heeft een vet leuke parissiene stijl, met superkort haar. Verder hebben leraren wel normale kleren, behalve dat ze best vaak dezelfde kleren achter elkaar aan doen…

ja wij hebben een leraar die elke dag verkleed op school komt, en daar gedraagd hij zich dan ook naar… ik snap niet hoe zo iemand aangenomen kan worden? en hij kan ook voor geen meter uitleggen.

Hahahaha x’)

Ik had vroeger een leerkracht die we wel eens tijdens de studie kregen
en die was precies altijd dronken of hij zat aan de drugs ofzo x’) En hij is echt eng !
Een keer hadden we ruzie en toen liep ik de klas uit en kwam hij me acherna
gelopen . . . En ik kei hard weg rennen joh Had gelukkig niemand gezien want
iedereen zat in z’n klas x)

Noujaa, … Heeft eigenlijk niets met kleding te maken mr hij is echt
een freak ! . . .

Wij hebben trouwens ook een gymlerares van 50 ofzo die in een gladde paarse slidingslegging lesgeeft!! haha…

Maar de franse lerares in KEI strakke leren broek is denk wel de opvallendste

onze geschiedenis lerares is niet echt dik maar heeft wel een buikje en dan draagt ze te strakke broeken dus alles puilt er over heen en vaak is haar shirtje ook nog te kort
dus je snapt wat voor feest dat is xD

ook heeft ze ALTIJD hakken aan
en nu met examens zit ze er heel vaak bij
en loopt ze heel veel rond
en dan hoor je zo
klik klak klik klak
vet irritant

ja 1 dik wijf (engels) doet altijd strakke truitjes aan
1 meisje (oke vrouw)(ckv) doet altijd best leuke kleren aan, ofja, het klopt gewoon altijd.
1 vrouw (ckv) doet altijd enorm lelijke schoenen aan en kleedt zich als een man en haar kop lijkt ook echt best mannelijk
1 man (nederlands) heeft altijd een bril op met lenzen nog kleiner dan zijn ogen
1 man (duits) draagt dikke merken
1 man (gym) heeft een shirt met Pumba (en dan het puma tekentje in vorm van een zwijn) en hij heeft best veel zo’n funshirts

Aardrijkskundelerares die echt altijd, al jaren lang, dezelfde zwarte trui aan heeft. Ja, ook in de zomer.
Leraren in te korte broeken met bergschoenen en dikke sokken eronder.
Wiskundelerares die altijd hele aparte truien aanheeft, wollen knaloranje of gele truien.
Muzieklerares die te korte rokjes draagt met hakken van 10 cm.
Wiskundeleraar met te korte broek en dan van die puntschoenen of laarzen eronder.
Een leraar met cowboykleding en van de laarzen.

mijn wiskunde lerares [mevrouw sokolova] die lekker Russisch is en de tiran van de school. draagt sandalen met sokken erin ook tijdens de zomer. en ze draagt lelijke rokken zonder ondergoed. echt nasty.

waaaaaaaaaaaaaaaah ! te fout xd .

Ik heb net mijn examens gedaan, maargoed, in de eerste klas had ik een geschiedenisleraar en die droeg echt heel vaak een felrode broek. (en toen waren die felgekleurde broeken nog niet eens in x’D, niet dat hij met de mode meeloopt ofzo hoor.) en dat had ie er altijd een blauwe/witte blouse IN gestopt ofzo. yuk.

Ik had er eentje voor Frans. Zij draagt altijd hele strakke broeken en dan ook echt van een stof dat je de benen heel goed ziet. En aangezien zij een beetje hele dikke heupen/dijen heeft ziet het er altijd een beetje misvormd uit…

Onze lerares nederlands is best wel jong en draag opzich wel hele leuke kleren… en onze lerares voor uiterlijke verzorging ziet er ook niet abnormaal uit ofso…

vroegere lv lerares in leren rok en ee strakke leren broek.
0.o

verder heel oudbollig :’)

Mijn lerares duits, heeft altijd vel gekleurde kleding, dus geel +gele sokken die je ziet boven haar schoenen(ook vage dingen). Of een groen truitje + groene rok+groene sokken echt lelijk xD Toen zag ze er echt uit als een kerstboom.

oh en een teken leraar op school heeft sandalen met sokken :nauseated_face:

Wij hebben er eentje die met half geschoren haar rondloopt dat zwart.rood geverfd is. Qua kledingstijl moet je richting goth/rivethead denken.
Daar was laatst zo’n ophef over geweest onder leerlingen. ‘Waarom laten ze zo’n persoon in godsnaam toe?’ et cetera.